Menin Vantaan Lager 157:aan ja tilasin oluen. Eivät myyneet.
Enkä ollut edes kännissä. Väittivät vaan, että ei ole. Ihme paikka. Ja sisustuskin sellainen, että jotain rättejä roikkumassa siellä täällä.
Kommentit (8)
Yritit tietysti tilata IPA:a. Senkin tollo.
Mihin katosi NATO olut tölkit. Menit liian aikaisin tarjoilijat on krapulassa aamulla. Kello 9 jälkeen saa olutta myös kaupasta. Meillä on näitä uskontoisten sääntöjä mihin kellon aikaan saa ostaa oluen. Ja mitä muslimeihin ja juutalaisiin tulee heissä on narkomaaneja ja alkoholisteja kuin muissakin mutta ei kaikki.
Ai mä luulin et se on "koneenosa" kauppa. Ja myyvät FAG:n ja SKF:n laakereita.
Kai tästä on jo lööppi iltapäivälehdissä ??
Joskus turussa menin baariin keskellä päivää ja tilasin oluen. Sain oluen ja ehdin istumaan pöytään ja sitten tultiin sanomaan että minun pitää poistua baarista. Kysyin syytä miksi pitää poistua mutta eivät suostuneet sanomaan. Se oluen myynyt nainen soitti poliisit ja odottelin sitä siinä sitten. Kun poliisit tuli niin vaadin selitystä miksi minun pitää poistua ja se nainen selitteli porttikiellolla. Sanoin etten ole koskaan käynyt siinä baarissa että asun kaukana turusta muutenkin ja olin läpikulkumatkalla menossa ruotsiin. Kyllä minun piti poistua ja meinasin ottaa oluen mukaan koska olin maksanut sen. Sitä ei annettu edes juoda joten tein rikosilmoituksen siitä baarista. Ihan oikeesti menin sitten oikeuteen vaatimaan korvauksia kun väittivät että minulla olisi porttikielto ja vaadin myös oluesta korvauksia. Baarin pitäjä väitti että olin riehunut baarissa parikin kertaa. Poliisit eivät löytäneet mitään merkintöjä riehumisesta vaikka sellainen piti olla koska minut oli kuulemma putkaan viety. Sain 800 euroa korvauksia kun oikeus uskoi minua.
Oletko romani?