Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkuun nousee komea Musiikkitalo, nyt jää Tampere kakkoseksi!

Vierailija
18.08.2024 |

Hähhähhää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella panostetaan lätkään. Turussa klassiseen musiikkiin. Näin eroaa junttikaupunki kulttuurikaupungista. 

Vierailija
2/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Helsingin Musiikkitalo on akustisesti sudeksi todettu, joten turkulaisilla on todellinen mahdollisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. 

Tampere on ihan pilalla. Nytkin taas jotkut festarit ja festariväkeä siellä sun täällä. Ja sitten viikonloppuisin jotsin älämölöbileitä ja ihme mekastusta jatkuvasti.

Koiralenkillä käydessä yhdessäkin talossa isäntä möykkäsi pihalla kuin apina. Siellä on välillä lapsiakin ja toivon etteivät he ole kotona. 

Vierailija
4/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. 

Tampere on ihan pilalla. Nytkin taas jotkut festarit ja festariväkeä siellä sun täällä. Ja sitten viikonloppuisin jotsin älämölöbileitä ja ihme mekastusta jatkuvasti.

Koiralenkillä käydessä yhdessäkin talossa isäntä möykkäsi pihalla kuin apina. Siellä on välillä lapsiakin ja toivon etteivät he ole kotona. 

Mä kävin Pyynikillä, oli tosi kiva vanhan bändin keikka. Olen päälle 50v, mutta nuorten energia kaupungilla, yhdessä hyvän sään kanssa,  teki illasta mahtavan. Ja oli keskustassakin aikuista musaa.

Vierailija
5/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. 

Mä kävin Pyynikillä, oli tosi kiva vanhan bändin keikka. Olen päälle 50v, mutta nuorten energia kaupungilla, yhdessä hyvän sään kanssa,  teki illasta mahtavan. Ja oli keskustassakin aikuista musaa.

Tulin Turun kupeesta. 

Vierailija
6/6 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on jo Tampere-talo.