Kolmatta odottavat: Miten iso maha teillä on ollut/on
vkolla 12-13??? Näkyykö ulospäin jo? Tuntuu,että oma maha on jo iso vaikka olen kahdesta ensimäisestä ollut kovin pieni loppuun asti. Kai se kolmas paisuttaa vatsan oikein kunnolla?! Töissä ei vielä tiedetä kun työvaate on löysähkö eikä siitä vielä näy vatsankasvu.
Kommentit (5)
Toisaalta voi olla niinkin, että muistelen vaan edellisten raskauksien ISOA mahaa, enkä muista alkua. Kohtu tuntuu ison appelsiinin kokoiselta kun makaan selälläni.
olen kyllä aika hoikka, eikä painoa ole vielä tullut muutenkaan kun vajaa kilo.
Ensimmäinen raskaus näkyi jo rv 14 niin hyvin, että sain onnitteluja.
Toinen raskaus alkoi näkyä rv 25, suunnilleen.
Nyt on jo rv 31 eikä mahaa oikeastaan kunnolla vielä huomaa. Itse toki huomaan sen, samoin ne jotka näkevät minut vähissä pukeissa, mutta villapaita tai takki päälle ja mahaa ei näy.
Painoni on ollut suunnilleen sama ennen jokaista raskautta, ja kiloja on tullut ekassa raskaudessa 8, toisessa 9, ja kolmannessa tähän mennessä 3½.
Vatsa tuli nopeammin esille, mutta ei ollut lopuksi sen isompi kuin toisissakaan raskauksista.
Olivat pieniä syntyissäänkin. Kolmas oli julmettu jättiläinen ja neljäs kans iso. Vatsa oli mun mielestä valtava. Ja alkoi näkyä paljon aikaisemmin kuin ensimmäisistä.