Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä, jotka kommentoivat jotain ulkonäöllistä ominaisuutta negatiivisessa mielessä mukamas yleisesti, vaikka paikalla on

Vierailija
17.08.2024 |

sellaisia, joita ominaisuus selkeästi koskee. Esim. kalpeus on rumaa, ohut hiiren häntä, pienet silmät tai keltaiset hampaat. Yleensä vieläpä pienen hengen porukassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä huonot sosiaaliset taidot vai miksi haluavat vittuilla kavereilleen?

Vierailija
2/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Oletan että heillä on huono itsetunto ja ilkeä luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä ymmärrä miksi pitää mitään piirteitä kommentoida negatiivisesti. Junttia! 

Vierailija
4/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari ja toinen oli epävakaa. Eli melko varmasti jo mt-tapaus.

Vierailija
5/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen kannattaa lähteä pois sieltä josta puhutaan ja jättää ne. Aika kammottavaa.

Vierailija
6/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sivistymätön WT käyttäytyy noin

Vierailija
7/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on hämmentävää. Joko ovat niin yksinkertaisia, että sanovat ääneen, mitä ajattelevat ja siis ajattelevat vain sitä, minkä konkreettisesti juuri silloin näkevät. Tai sitten ovat ilkeämielisiä. Kumpikaan ei hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
8/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Olen kuullut kaikki mahdolliset vinoilut ulkonäöstäni eräältä kaveriltani. Häntä ketuttaa, että olen tyytyväinen itseeni ja hän taas valittaa omastakin ulkonäöstään koko ajan. Siinä sivussa ilmeisesti yrittää saada minullekin huonon itsetunnon. Sori ankeuttaja, et onnistu! :D

Vierailija
9/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä. En tunne ketään joka tekisi noin.

Vierailija
10/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tällaisia tuttavia vaan eipä ole enää

Vierailija
11/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tällaisia tuttavia vaan eipä ole enää

Näistä pahan ilman linnuista kannattaakin hankkiutua eroon.

Vierailija
12/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri oli tällainen. Kateellinen, lihava ja, anteeksi vain, ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti.

En olisi kiinnittänyt hänen ominaisuuksiinsa mitään huomiota, jos hän ei olisi tehnyt tuollaista aloittajan kuvailemaa kiusaa nuorempaan, nätimpään ja suloisempaan työkaveriimme. Joka oli kaiken huipuksi fiksumpi ja jätti kommentit huomiotta.

Kukaan muukaan ei oikein kehdannut sanoa mitään, kun oli niin läpinäkyvää kateutta ja säälittävää aikuiselta ihmiseltä. Harmittaa nyt jälkeenpäin, että kukaan ei pistänyt hiljaiseksi tuota, mutta kun aikanaan lopetti niin ehkä tajusi itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi