Pirjo Nuotio käy päivittäin vaaalla ja jos paino on yli sallitun, hän on kaksikin päivää syömättä. Mikä on tekosyysi olla tekemättä samaa?
Sinä laitat kermaleivoksen suukkaan samalla, kun Pirjo ei laita suukkaan mitään. Kilot eivät kaunista, kantsii muistaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa naiset mallia! 👍
Ja miksi?
Kait joku oire jostakin" kun koko perhe käy vaakalla aamuin illoin? Voihan sitä viinillä elää myös.
Vierailija kirjoitti:
Syy: minulla on terve suhde ruokaan
N25, 165cm, 56kg
Olet vielä nuori. Kun ikää tulee lisää, paino tuppaa nousemaan jos syö niin kuin ennen.
Olen myös 165 cm pitkä ja 25 vuotiaana painoin 52 kg. Nyt olen 59-v, treenaan paljon, syön paljon terveellisemmin ja vähemmän kuin 25-vuotiaana ja painoni on 57 kg eikä siitä putoa minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen laihuus on sairasta. Riinis Palander oli Olet mitä syöt-ohjelmassa,ja hänellä todettiin osteopenia, joka johtui siitä,.että hän syö liian vähän,ja painaa liian vähän. Seuraus tuosta on osteoporoosi. Hänhän palasi kuvausten jälkeen entisiin tapoihinsa takaisin.
Viini korvaa ruuan.
Koska. Minä. En. Halua! Siinä sinulle syytä kerrakseen, eikä ole edes tekosyy. Pirjo Nuotio olkoon syömättä, vaikka loppuikänsä, ei koske muita. Tulee aina mieleen, että tuollaiset ihmiset haluavat olla hoikkia vain muiden iloksi, koska heidät on pienestä pitäen aivopesty siihen, että pitää olla hoikka.
Nuotiolta on hävinnyt näläntunne.
Mikä TEKOsyy? Käykö ap itse vaa'alla joka päivä ja olet syömättä kaksi päivä.
PS. Olet surkea trolli. Luultavasti puppa-trollaaja. Kukaan ei kirjoita tosissaan "suukkaan".
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa naiset mallia! 👍
Mutta miksi? En ole julkisuuden henkilö, voin elellä aivan kuin haluan.
Pirjo pelkää julkisuuden tuomiota, jos lihoisi ja menisi kauppaan meikkaamattomana.
Siis tuossa on järjen siemen. Jojolaihduttajana voin sanoa, että painon seuraaminen ja siihen heti reagoiminen olisi säästänyt mieltä, kehoa, lompakkoa ja terveyttä.
Nyt on niin paljon taas pudotettavaa, että v..tuttaa. Minä voin huonommin _reilusti_ ylipainoisena. Väsyttää, kolottaa, sokerit on koholla, verenpaine koholla, turvonneet jalat, tissihiki ja kenkien solmiminen saa hien pintaan joten valitsen jo vaatteita senkin perusteella
Mikä on ap sun tekosyy että et tee samoin ja sen lisäksi spämmit tätä samaa palstalla kuin heikkopäinen?
tein teininä samaa, seurauksena anorexia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy: En halua osteoporoosia.
Tuon varjollahan voit herkutella ja napostella vähän,tai kokoajan,ja löhötä sohvalla.
Syön normaalisti ja pysyn normaalipainoisena kun syön normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy: En halua osteoporoosia.
Tuon varjollahan voit herkutella ja napostella vähän,tai kokoajan,ja löhötä sohvalla.
En tee noista mitään ja olen normaalipainoinen.
Pirjo Nuotio ei ole liian laiha vaan normaalipainoinen.