Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirjo Nuotio käy päivittäin vaaalla ja jos paino on yli sallitun, hän on kaksikin päivää syömättä. Mikä on tekosyysi olla tekemättä samaa?

Vierailija
17.08.2024 |

Sinä laitat kermaleivoksen suukkaan samalla, kun Pirjo ei laita suukkaan mitään. Kilot eivät kaunista, kantsii muistaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen laihuus on sairasta. Riinis Palander oli Olet mitä syöt-ohjelmassa,ja hänellä todettiin osteopenia, joka johtui siitä,.että hän syö liian vähän,ja painaa liian vähän. Seuraus tuosta on osteoporoosi. Hänhän palasi kuvausten jälkeen entisiin tapoihinsa takaisin. 

Pirjo Nuotio ei ole liian laiha vaan normaalipainoinen.

Vierailija
22/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa naiset mallia! 👍

Ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait joku oire jostakin" kun koko perhe käy vaakalla aamuin illoin? Voihan sitä viinillä elää myös.

Vierailija
24/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy: minulla on terve suhde ruokaan

N25, 165cm, 56kg

Olet vielä nuori. Kun ikää tulee lisää, paino tuppaa nousemaan jos syö niin kuin ennen. 

Olen myös 165 cm pitkä ja 25 vuotiaana painoin 52 kg. Nyt olen 59-v, treenaan paljon, syön paljon terveellisemmin ja vähemmän kuin 25-vuotiaana ja painoni on 57 kg eikä siitä putoa minnekään.

Vierailija
25/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen laihuus on sairasta. Riinis Palander oli Olet mitä syöt-ohjelmassa,ja hänellä todettiin osteopenia, joka johtui siitä,.että hän syö liian vähän,ja painaa liian vähän. Seuraus tuosta on osteoporoosi. Hänhän palasi kuvausten jälkeen entisiin tapoihinsa takaisin. 

Viini korvaa ruuan.

Vierailija
26/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska. Minä. En. Halua! Siinä sinulle syytä kerrakseen, eikä ole edes tekosyy. Pirjo Nuotio olkoon syömättä, vaikka loppuikänsä, ei koske muita. Tulee aina mieleen, että tuollaiset ihmiset haluavat olla hoikkia vain muiden iloksi, koska heidät on pienestä pitäen aivopesty siihen, että pitää olla hoikka.

Vierailija
27/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuotiolta on hävinnyt näläntunne. 

Vierailija
28/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä TEKOsyy? Käykö ap itse vaa'alla joka päivä ja olet syömättä kaksi päivä.

PS. Olet surkea trolli. Luultavasti puppa-trollaaja. Kukaan ei kirjoita tosissaan "suukkaan".

Vierailija
29/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa naiset mallia! 👍

Mutta miksi? En ole julkisuuden henkilö, voin elellä aivan kuin haluan.

Pirjo pelkää julkisuuden tuomiota, jos lihoisi ja menisi kauppaan meikkaamattomana.

Vierailija
30/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa on järjen siemen. Jojolaihduttajana voin sanoa, että painon seuraaminen ja siihen heti reagoiminen olisi säästänyt mieltä, kehoa, lompakkoa ja terveyttä. 

Nyt on niin paljon taas pudotettavaa, että v..tuttaa. Minä voin huonommin _reilusti_ ylipainoisena. Väsyttää, kolottaa, sokerit on koholla, verenpaine koholla, turvonneet jalat, tissihiki ja kenkien solmiminen saa hien pintaan joten valitsen jo vaatteita senkin perusteella

Vierailija
31/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap sun tekosyy että et tee samoin ja sen lisäksi spämmit tätä samaa palstalla kuin heikkopäinen?

Vierailija
32/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini korvaa ruuan.

Vierailija
33/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein teininä samaa, seurauksena anorexia.

Vierailija
34/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy: En halua osteoporoosia.

Tuon varjollahan voit herkutella ja napostella vähän,tai kokoajan,ja löhötä sohvalla.

Syön normaalisti ja pysyn normaalipainoisena kun syön normaalisti.

Vierailija
35/36 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy: En halua osteoporoosia.

Tuon varjollahan voit herkutella ja napostella vähän,tai kokoajan,ja löhötä sohvalla.

En tee noista mitään ja olen normaalipainoinen.

Vierailija
36/36 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo on paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi