Häät kolmen viikon päästä, mitä olen unohtanut...? Aaaarghh!
Puvut kunnossa, sormus ja kuljetus murun kontolla (joten en tod tiedä ovetko kunnossa...), sapuskan pitäisi piisata... Rahankerjuuleikit kielletty kaasolta ja bestmanilta...
Mun pää ei toimi yhtään! Koko ajan sellainen olo, että jotain on unohtunut...
Pinotkaa, mitä häissä pitää olla, apuaaa...
Kommentit (7)
Meikki ja kampaus hoidossa, ja olen varoittanut miestä amerikkalaistyylisestä parranajosta....
Puvun vika sovitus viimeisen viikon ma.
Kutsussa oli pyyntö ilmoittaa mahdollisista allergioista, äitini hoitaa ruokapuolta..
Herrantähden! Nehän mä olin unohtanut!!!
Koristeet ovat kälyn vastuulla...
MUUTA????
ootko muistanut antaa pimppaa ettei tartte käydä vieraissa ennen häitä?
käydä hääpäivän ohjelma häitä edeltävänä päivänä läpi YHDESSÄ kaason, bestmanin sekä hääparin vanhempien kanssa. Yllätyksiäkin sattuu (ja niille kannattaa jättää aina aikaa -> ei turhan tiukkapipoista aikataulua), mutta tärkeää on useampi kuin yksi ihminen tietää, mitä milloinkin suunnilleen tapahtuu (esim. moneltako keittiön kanssa on sovittu ruokailun aloittamista/kakun leikkaamisesta, samoin bändin aloitus). Vieraiden ei toki tarvitse kaikkea tietää, mutta " ydinporukasta" kaikkien on syytä olla ajantasalla (ettei vaan käy niin kuin yksissä kaverin häissä, joissa kaikki vastuu illan ohjelmasta oli jätetty kaasolle ja kaaso-parka päivän edetessä sai niin järkyttävän migreenin, että makasi puoli iltaa sängyn pohjalla).
-vieraiden allergiat
-juhlapaikan koristelu
-puvun viimeinen sovitus, jos olet lihonut/laihtunut