Onko täällä EDM-musiikin ystäviä paikalla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellen Allien | Boiler Room x Dommune x Technics: A Celebration of 50 Years of the SL-1200
Täti näyttää vähän zoomereille mallia!
tuo täti on varmaan 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellen Allien | Boiler Room x Dommune x Technics: A Celebration of 50 Years of the SL-1200
Täti näyttää vähän zoomereille mallia!
tuo täti on varmaan 30v
Juu, syntynyt 1968 eli voisiko alkaa kutsua mummoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Tykkään! Tomorrowland olis unelma tälle 55v tädille😁 Mua naurattaa nää uunot joiden mielestä kuka tahansa osaa tehdä tällasta musaa. Ok, siitä vaan läppäri käteen ja listoille -_-
Eihän tuossa muuta vikaa ole kuin paska artisti ja paskat biisit :P
Tuo oli yksi Tomorrowlandin vahvimpia settejä tänä vuonna.
Nykypäivän EDM on aivan pelkkää sielutonta paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän EDM on aivan pelkkää sielutonta paskaa!
Tuossa aloituksen setissä ainakin on erittäin puhdas äänenlaatu ja tuotanto hiottu aivan viimeisen päälle, sekö sitten sieluttomuutta? Omasta mielestäni se vaan lisää esityksen miellyttävyyttä kun kaikki yksityiskohdat sulautuu hyvin yhteen ja on tuossa mukana myös sellaista yllätyksellisyyttä mikä erottuu hyvin edukseen verrattuna moneen muuhun DJ:hin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä monotonisia jytämaratoneja joissa Dj painaa vain play-nappia!!! :DDDDD
Kenestä itse tykkäät?
Saksan kovin edm-artisti.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä monotonisia jytämaratoneja joissa Dj painaa vain play-nappia!!! :DDDDD
Kenestä itse tykkäät?
Saksan kovin edm-artisti.
T: Eri
Tästä tuli mieleen Bella Ciaon EDM-versio. Alunperinhän tuo oli italialainen kansanlaulu ja tärkeä Italian fasismia vastaan taisteleville vastarintataistelijoille toisen maailmansodan aikana.
Tuo Meduza on kolme henkeä, mutta lavalla näkyy aina vaan tuo blondi jätkä.
Tykkään! Tomorrowland olis unelma tälle 55v tädille😁 Mua naurattaa nää uunot joiden mielestä kuka tahansa osaa tehdä tällasta musaa. Ok, siitä vaan läppäri käteen ja listoille -_-