Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Histamiini-intoleranssista kysymyksiä

Vierailija
17.08.2024 |

Minulla hyvin todennäköisesti on ongelmia histamiinin kanssa. Olen kasvissyöjä ollut pidempään ja nyt ruokavalio on hyvin kapea. Merkillistä miten ristiriitaista tietoa aiheesta saa sallittujen ruokien suhteen. Kanamunat olisi ainoa proteiininlähde mulla, mutta osa sanoo sen olevan epäsopiva histamiinipitoisuuden vuoksi. Mun ruokavalio on puuroa, perunaa, riisiä ja pastaa. Ketsupit ja soijat jne pannassa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla millaisia oireita? Otatko allegilääkkeitä? Onko Daosin tuttu? Saa apteekista ilman reseptiä. Ruokavalio on kyllä liian kapea.

Vierailija
2/2 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla millaisia oireita? Otatko allegilääkkeitä? Onko Daosin tuttu? Saa apteekista ilman reseptiä. Ruokavalio on kyllä liian kapea.

Kiitos vastauksesta. Käytän ympärivuotisesti allergialääkettä. Mulla on ollut hyvin hankala migreeni pitkään ja lääkehoidot käytiin tuloksetta läpi. Jätin pois kaiken lihan ja migreeni rauhoittui välittömästi. Palaili takaisin ja tutustuin ehdotuksesta tuohon histamiinihommaan. Siinä olisi logiikkaa kyllä, mutta aika onnetonta syömistä toki. Daosin ei ole tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi