Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie taitaa valita lapsille uudet vaatteet, Mikko maksaa. Hienoa!
Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭
Mikko ja Natty selvästi katsoneet Helenan videot kun sukkien ostoon oli viimein lähdetty! Hienoa! 👏 vai käskikö lasu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu minulle mutta ensin virolainen nainen vei ison osan Mikon rahoista ja nyt amerikkalainen nainen vie loput. Jotkut eivät opi.
Mikko ei ollut jonossa kun älyä jaettiin. Oli pelaamassa jäkistä.
Mikolla monta miljoonaa, paljonko sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Pian lokki liihottaa Minnesotaan, niin rauha maassa vähän aikaa.
Lienee jo matkalla. Normaalisti hiljaisuus instassa tarkoittaa maan vaihtumista. Toki odotettavissa voi olla sekopäistäkin meininkiä. Usein hiljaisuus instassa ennakoi myös sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Hellu jakaa näitä kolmen pennin "insprational videoita", joiden sisältöarvo on puhdas nolla? "Jos haluat naisesi olevan kaikkea mitä haluat, tukesi ja turvasi, tulee sinun arvostaa häntä ja olla luotettava ja kaikkea mitä hän tarvitsee..."
Siis eihän tällaista luvalla sanoen p*skaa kukaan jaa eksälle viisi vuotta eron jälkeen! Todella noloa ja teinimäistä.
Aikaa kuluu siinäkin, kun haravoi noita paasaavia miehiä ja mietelauseita netistä ja postaa instaansa. Eikö olisi tähdellisempää googlaamista, kuten asunnonhankinta ja lasten kouluasiat?
Helena ei edes mene töihin, kun on niin paljon tärkeämpääkin tekemistä. Niin kertoi itse.
Sanoi taannoin videollaan, että voisi töitä tehdä, JOS tarvi
Sanoi myös, että hänellä on niin paljon tärkeämpääkin tekemistä. Ei ole aikaa työhön, vaikka työtä kaipaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu minulle mutta ensin virolainen nainen vei ison osan Mikon rahoista ja nyt amerikkalainen nainen vie loput. Jotkut eivät opi.
Jaa, sulla on jotain sisäpiirin tietoa, että Natalie on ottamassa eroa? Ennen kuin ovat naimisiinkaan päässeet? Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei jaksa itse ostaa niin avustajan asialle, hienoa! Toivottavasti Natty muistaa myös sukat 🤭
Juu miehet ei ole niin kiinnostuneita shoppailusta. Oli sukkia myös. Merkkivaatteita Natalie valitsee lapsille.
Mikolle ja Natille lasten vaateiden merkki tärkeä? Onpa pinnallista. Kaikki ne on kiinassa tehtyä. Mikseivät suosi suomalaisten valmistajien eettisesti kestäviä tuotteita? Rahastakaan ei olisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jasså. Ja Helenalla meni 300000. Kuitit esiin!
Tais mennä pappan bisneksiin Virossa iso osa."
Pappa Kipperin bisnekset
Jos tämä 300 000 on vähennetty avioehtorahoista, hänellä on täysi oikeus tehdä niillä mitä haluaa.
Samoin nämä kuukausirahat erohakemuksen jälkeen. Jos ne on vähennetty avioehtorahasta, Helena omistaa kaiken, mitä niillä on ostettu. Esimerkkinä taloustavarat, lasten tavarat ja vaatteet. Toivottavasti Mikolla on ne kaikki tallessa, jos toisen asteen oikeus päättää, että alkuperäinen päätös oli oikein tehty.
Kauanko sun pitää säilyttää toisen omaisuutta? Missä vaiheessa saat alkaa periä vuokraa siitä säilytyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ja Natty selvästi katsoneet Helenan videot kun sukkien ostoon oli viimein lähdetty! Hienoa! 👏 vai käskikö lasu?
Tais olla Mikon äiti mukana, en tunnista häntä. Menivät sitten jäätelölle lapset iloisia ja nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikkokiimaisilla trolleilla tänään näköjään jutunaiheet vähissä. Lähinnä instavideoista itkemistä ja vanhat lokkijutut, etsi asunto ja työ-jankkaus käynnissä. Semmoista. Lääkitykset ei vieläkään kohdillaan.
Miten sinä itse mt- ja elämänhallintaongelmaisena vakavasti autistisena olet muka pätevä arvioimaan muiden henkistä tilaa? Tirsk.
Et sitten muuta keksinyt kun kopioida sulle esitetyn kommentin? 🤣 Aivot tänään narikassa sulla? Tsemppaa ny vähän!
Ja sinä nyt kolmannella kerralla huomasit ! Tämä oli jäynä eli vitsi, sinulle varmaan tuntematon käsite. Miten sinun niskat muuten voi, kun koko päivän kenokekkaräkätysnaurua naurat emojeista päätellen? Onko sulla huono puhelin vai miksei sieltä löydy edes uusia emojeita, jos olet jäänyt sille asteelle että niitä pitää viestien perään tunkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään miljoonaa. Mutta järkeä, empatiaa ja älyä on. En vaihtaisi miljooniin ja tyhjään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Seiska on "luotettava" lehti!
"Seiska-lehti on tänään 12.9. julkaissut perhettämme koskevan jutun olematta meihin missään yhteydessä ennen jutun julkaisua. Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani. Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa. Vietämme tavallista, onnellista ja mahdollisimman yksityistä arkielämää kodissamme. Kuten viimeisten 12 vuoden ajan, tulemme myös jatkossa pitämään myös Laaksolahden talomme."
Ketkä ovat ne järjenjättiläiset jotka tätäkin alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu miehet ei ole niin kiinnostuneita shoppailusta. Oli sukkia myös. Merkkivaatteita Natalie valitsee lapsille.
Mikolle ja Natille lasten vaateiden merkki tärkeä? Onpa pinnallista. Kaikki ne on kiinassa tehtyä. Mikseivät suosi suomalaisten valmistajien eettisesti kestäviä tuotteita? Rahastakaan ei olisi kiinni.
Kuka sanoi, ettei vaatteet olleet suomalaisia? 😯 Natalie käyttää suomalaisia tuotteita itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena selitti aiemmin, että hänen on ollut pakko olla niin paljon Minnesotassa, koska hänen on täytynyt hoitaa siellä yritystään. Viime viikon videoissa hän sanoi, ettei hän ole ehtinyt hoitaa yritystään, koska avioeroasiat ovat vieneet kaiken ajan. Arvotaan päivän totuus.
Etkö näe itse tekstissään ristiriitaa?
Hän hoitaa yritystään kun on Minnesotassa. Mikä ongelma?
Kun on Suomessa avioeroon liittyvissä asioissa ja viettää aikaa lasten kanssa, ei ehdi hoitaa yritysasioitaan. Ihan loogista.
Mutta kaikestahan te onnettomat väännätte negatiiviset.
Paitsi, että eipä siellä Minnesotassa ole ollut mitään yritysasioita hoidettavana.
Ellei sitten ole jossakin muussa
Kosmetiikkafirma oli ns. white lable -viritelmä, jossa valmiisiin purkkeihin kiinnitettiin tilauksesta Helena Koivun naamalla varustetut etiketit. Ei omaa tuotekehitystä tai tuotantoa yms. Netissä on lukuisia valmiita systeemejä tuota varten. Muutaman tonnin maksaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jasså. Ja Helenalla meni 300000. Kuitit esiin!
Tais mennä pappan bisneksiin Virossa iso osa."
Pappa Kipperin bisnekset
Jos tämä 300 000 on vähennetty avioehtorahoista, hänellä on täysi oikeus tehdä niillä mitä haluaa.
Samoin nämä kuukausirahat erohakemuksen jälkeen. Jos ne on vähennetty avioehtorahasta, Helena omistaa kaiken, mitä niillä on ostettu. Esimerkkinä taloustavarat, lasten tavarat ja vaatteet. Toivottavasti Mikolla on ne kaikki tallessa, jos toisen asteen oikeus päättää, että alkuperäinen päätös oli oikein tehty.
Tallessa ovat, Helena vahvistanut asian.
No Mikon lakimiehen lista oli aika kattava. Siinä mainittiin mm. kaikki taloustavarat.
Helena jäi asumaan sinne Edinan taloon. Ei kai hän ole uusia taloustavaroita sinne ostanut?
Seiska on "luotettava" lehti!
"Seiska-lehti on tänään 12.9. julkaissut perhettämme koskevan jutun olematta meihin missään yhteydessä ennen jutun julkaisua. Olemme 30.7. tehneet koko perheemme yhteisen muuttoilmoituksen, mutta puolisoni tiedot eivät ilmoituksen osalta ole julkisia hänen turvakieltonsa vuoksi. Siksi muuttoilmoituksemme tiedot näkyvät julki vain minun osaltani. Olemme loppukesän ja alkusyksyn aikana sekä yhdessä että erikseen siirtäneet Helsingin kotiimme irtaimistoa. Vietämme tavallista, onnellista ja mahdollisimman yksityistä arkielämää kodissamme. Kuten viimeisten 12 vuoden ajan, tulemme myös jatkossa pitämään myös Laaksolahden talomme."
Seuskalle tuli taas "vähän" oikaistavaa. Mutta onneksi vaan vähän. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään miljoonaa. Mutta järkeä, empatiaa ja älyä on. En vaihtaisi miljooniin ja tyhjään mieleen.
Hahhaa
Ja sinä nyt kolmannella kerralla huomasit ! Tämä oli jäynä eli vitsi, sinulle varmaan tuntematon käsite. Miten sinun niskat muuten voi, kun koko päivän kenokekkaräkätysnaurua naurat emojeista päätellen? Onko sulla huono puhelin vai miksei sieltä löydy edes uusia emojeita, jos olet jäänyt sille asteelle että niitä pitää viestien perään tunkea?
Kolmannella kerralla..? Alkoi sulla harhat taas?
Hyvin voi niskat, kiitos kysymästä. Entä omasi? Oletko jo löytänyt keinoa päästä eroon niskakyhmystäsi?
Näethän sä mikä puhelin mulla on, sama kuin ennekin. Mutta on mulla muitakin, en vaan niitä vauvapalstalla käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, sulla on jotain sisäpiirin tietoa, että Natalie on ottamassa eroa? Ennen kuin ovat naimisiinkaan päässeet? Aikamoista.
Max. 5v niin on tuokin liitto ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan fb kommenteissa tylytetään Helenaa aika rajulla kädellä. Sieltä voisi Hellu arvioida, onko yleinen mielipide hänen puolellaan vai vastaan.
Tässäpä mahtava päätelmä.
Seiskaa kommentoi pelkkä weeteekansa, joten on pikemminkin kohteliaisuus ettei ole sellaisten suosiossa 😂
Ihan sama weetee- kansa vielä joku aika sitten solvasi siellä ja Helenan instassa Mikkoa. Pikkuhiljaa on silmät yhdellä ja toisella avautuneet.
Kyllä, Helenan instavideoiden myötä on avautuneet! Eipä olisi monikaan uskonut millainen kuspää Mikko Koivu oikeasti on!
Monikaan ei tosiaan näytä siellä enää Helenaa ymmärtävän. Mikko on kokoajan toiminut lasten etu mielessään. Helenalla on tämä sotiminen perustunut ihan väärille oletuksille Mikon varallisuudesta , tuloista ja hänen omista oikeuksistaan. Edes Minnesotan lain mukaan lopputulos ei olisi ollut Helenan haluama. Se, että Mikko on oikeudessa puolustanut omia oikeuksiaan ja rahojaan ei ole kuspäistä vaan ihan normaalia kun Helena kerta vei vaatimuksensa oikeuden käsiteltäväksi. Helena tässä on kuspää, joka on tunkenut toisen huvilalle ja ei osaa käyttäytyä eikä sopia. Hänelle on monta kertaa tarjottu ulospääsyä tilanteesta, mutta kun ei kelpaa. Nyt oikeus tekee sitten pian ratkaisut.