Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hmm.. siis Helena tulee petetyksi (väitetysti) ja hommaa eron jälkeen jonkun laastarin (täysin normaalia!) ja siitä pitää olla maininta oikeudenpöytäkirjoissa. Eikö sitten tasapuolisuuden nimissä olisi pitänyt kaivaa kaikki Mikon väitetyt naisseikkailut esiin myös. Miksi vain Helenaa on maalitettu näin? Ja älkää tulko kertomaan, että syy on siinä kun isä on puhtoinen, uskollinen aviomies."
Helenan laastari lienee otettu esille, koska on ollut yhteydessä pariskunnan lapsiin ja yhdessä Helenan kanssa vaikeuttanut Mikon ja lasten välisiä tapaamisia.
Tämäpä juuri. Troyhan myös asui Helenan ja lasten kanssa Mikon talossa ja lähetteli Sofielle viestejä. Auttoi vielä viime vuoden kesäkuussa siirtämään lasten tavarat piiloon niin ettei niitä saatu haettua ennenkuin oikeus määräsi Helenan ja Troyn poistumaan talosta
Tämä Troy on luusereiden luuseri. Sopii hyvin Helenalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta siinä ole pahaa, että Helenalla on ollut lastenhoitajat, siivoojat ym. Apulaiset. Mikko oli pitkillä pelimatkoilla ja sukulaisia ei ollut Amerikassa. Toisilla tämän avun antaa isovanhemmat.
On normaalia, että apukäsiä käytetään varakkaassa lapsiperheessä. Mutta kun Helena väittää tehneensä kaiken ihan itse ja yksin. Ristiriitaista kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa asiaan yhtään perehtyneistä ihmisistä ei todellakaan ole Helenan puolella. Helenan puolella on vain Seiskaa lukevat, muuten vain yksinkertaiset ihmiset, uskikset ja kommarit. Ja sitten ne, joilla itsellään on vaikeita OIKEITA kokemuksia ja jotka kuvittelevat, että Helenan asia on nyt heidän asiansa. Tai heidän asiansa on Helenan asia.
Jokainen vähänkään fiksumpi ihminen kunnioittaa tehtyjä sopimuksia, todistettuja faktoja ja ovat päätyneet tähän johtopäätökseen ihan muista kuin tunnesyistä. Ei tarvitse ihmetellä, miksi enemmistö on tässä asiassa Mikon puolella.
Mutta kiva hei Helenalle, että häntäkin tuetaan. Siitä näyttää olevan hänelle ihan helvetisti käytännön hyötyä. Not. Nämä tukijat tsemppiviesteineen mahdollistavat kaikki Helenan peeloilut. Lapset kiittävät teitä kaikkia varmasti koko sydämestään.
Anna olla viimeinen kerta, kun minusta tänne näitä kuvitteellisia likaisessa päässäsi liikkuvia arvioita tänne latelet. Arvaa oma tilasi ja anna arvo toisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta siinä ole pahaa, että Helenalla on ollut lastenhoitajat, siivoojat ym. Apulaiset. Mikko oli pitkillä pelimatkoilla ja sukulaisia ei ollut Amerikassa. Toisilla tämän avun antaa isovanhemmat.
On normaalia, että apukäsiä käytetään varakkaassa lapsiperheessä. Mutta kun Helena väittää tehneensä kaiken ihan itse ja yksin. Ristiriitaista kommunikointia.
Ei ole väittänyt!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me Helenaa tukevat voisimme perustaa jonkinlaisen pro Helena yhdistyksen. Nimi voisi olla esim. Helleenit tms. Helena tarvitsee nyt kaiken tuen!! Ja on ansainnutkin sen.
Helleena ois hyvä.
Hells Angels voisi osua paremmin tähän kontekstiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me Helenaa tukevat voisimme perustaa jonkinlaisen pro Helena yhdistyksen. Nimi voisi olla esim. Helleenit tms. Helena tarvitsee nyt kaiken tuen!! Ja on ansainnutkin sen.
Oon miettinyt kanssa, että miten saada Helenaa tukevat yhteen. Tästä voisi tulla kiva voimanaisten projekti. Yhdessä ihmisissä on voimaa ja pienistä puroista syntyy valtava virta.
Olen kanssa samaa mieltä että Helenaa pitää tukea jatkuvaa kiusaamista vastaan mitä Turussa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa asiaan yhtään perehtyneistä ihmisistä ei todellakaan ole Helenan puolella. Helenan puolella on vain Seiskaa lukevat, muuten vain yksinkertaiset ihmiset, uskikset ja kommarit. Ja sitten ne, joilla itsellään on vaikeita OIKEITA kokemuksia ja jotka kuvittelevat, että Helenan asia on nyt heidän asiansa. Tai heidän asiansa on Helenan asia.
Jokainen vähänkään fiksumpi ihminen kunnioittaa tehtyjä sopimuksia, todistettuja faktoja ja ovat päätyneet tähän johtopäätökseen ihan muista kuin tunnesyistä. Ei tarvitse ihmetellä, miksi enemmistö on tässä asiassa Mikon puolella.
Mutta kiva hei Helenalle, että häntäkin tuetaan. Siitä näyttää olevan hänelle ihan helvetisti käytännön hyötyä. Not. Nämä tukijat tsemppiviesteineen mahdollistavat kaikki Helenan peeloilut. Lapset kiittävät teitä kaikkia varmasti koko sydämestään.
Mua ihmetyttää ehkä eniten se, kun Helena antaa itsestään puhtoisen ja hyväksikäytetyn naisen kuvan, niin miksi oven takana ramppaa jatkuvasti haastemiestä, lakimiehet pommittavat tämän tästä erinäisillä asioilla ja poliisilaitoksella pitää rampata useammin kuin normaalit duunarit käyvät ruokakaupassa? Miksi? Onko se normaalia?
Mun oven takana ei ole koskaan käynyt haastemiestä, poliisiasemalla käynnitkin liittyy lähinnä passin uusimisen yhteydessä annettaviin sormenjälkiin ja lakimiesten palveluita olen tarvinnut vain kerran erään kiinteistökaupan yhteydessä.
Hells Angels osu ja upposi!
"Anna olla viimeinen kerta, kun minusta tänne näitä kuvitteellisia likaisessa päässäsi liikkuvia arvioita tänne latelet. Arvaa oma tilasi ja anna arvo toisellekin."
Uuh, nyt mua pelottaa.
Ps. Todistit juuri väitteeni oikeaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt kanssa, että miten saada Helenaa tukevat yhteen. Tästä voisi tulla kiva voimanaisten projekti. Yhdessä ihmisissä on voimaa ja pienistä puroista syntyy valtava virta.
Olen kanssa samaa mieltä että Helenaa pitää tukea jatkuvaa kiusaamista vastaan mitä Turussa tapahtuu.
Naurattiko sua itseäsikin paljon, kun tuota viestiä kirjoitit?
Hmm...mitä on kiusaaminen? Kuin olisin eksynyt päiväkoti ryhmään. Tuo ei tee kuten haluan, niin se kiusaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää ehkä
Unohdit lastensuojelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helleena ois hyvä.
Hells Angels voisi osua paremmin tähän kontekstiin.
Mikkofanit: Mikkos Masterbiters ja Nattys Nuts
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää ehkä
Eihän se ole normaalia. Mutta jos on joku diagnoosi, niin sellaiselle sattuu kaikenlaista, että joutuu tekemisiin virkavallan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väittänyt!!!!
Kylläpäs on ja moneen kertaan. Eiköhän siellä E&H podcastissäkin ole sen kertonut. Käypä kuuntelemassa.
Ei tuosta apukäsien käytöstä muuten olisi kuittailtu.
Mun oven takana ei ole koskaan käynyt haastemiestä, poliisiasemalla käynnitkin liittyy lähinnä passin uusimisen yhteydessä annettaviin sormenjälkiin ja lakimiesten palveluita olen tarvinnut vain kerran erään kiinteistökaupan yhteydessä.
Sinulta puuttuu ne miljoonat. Eihän nämä kuviot ole mitenkään ihmeellisiä vastaavissa muuallakin maailmassa tapahtuvissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hmm.. siis Helena tulee petetyksi (väitetysti) ja hommaa eron jälkeen jonkun laastarin (täysin normaalia!) ja siitä pitää olla maininta oikeudenpöytäkirjoissa. Eikö sitten tasapuolisuuden nimissä olisi pitänyt kaivaa kaikki Mikon väitetyt naisseikkailut esiin myös. Miksi vain Helenaa on maalitettu näin? Ja älkää tulko kertomaan, että syy on siinä kun isä on puhtoinen, uskollinen aviomies."
Helenan laastari lienee otettu esille, koska on ollut yhteydessä pariskunnan lapsiin ja yhdessä Helenan kanssa vaikeuttanut Mikon ja lasten välisiä tapaamisia.
Tämäpä juuri. Troyhan myös asui Helenan ja lasten kanssa Mikon talossa ja lähetteli Sofielle viestejä. Auttoi vielä viime vuoden kesäkuussa siirtämään lasten tavarat
Juuri näin. Ilman Mikon omaisuutta Helena ei koskaan olisi lähtenyt siihen suhteeseen. Jokainen sen on tajunnut, että rahan perässä siinä vain oltiin, Ne oltavat. Mikkokin sen lopulta tajusi. Onnekseen. Harmi että suhteesta syntyi kolme lasta, jotka ovat täysin viattomia äitinsä järjestämään sirkukseen. Onneksi Mikko turvaverkkoineen tarjoaa lapsille turvallisen elämän.
Helenallahan kuivui pyykit Kakskerrassa. Eikö Heleena osaa käyttää pesukonetta kun äiti pessyt vaatteet? Märkänä tuonut Hgistä Turkuun. Keittoa keitti, kasvisvoittoista, sillä
lailla.
Mutta kun Helena väittää tehneensä kaiken ihan itse ja yksin.
Ei ole ikinä sanonut missään noin. Palstan helluhullun yksi pakkomielteisistä harhoista ja jankutuksista. 🤡
Entä Helena ja Helenan Mikon ja hänen avovaimonsa julkiset haukkumiset? Mikko ja Natalie eivät ole julkisesti pahaa sanaa Helenasta sanoneet.