Laihduin 10 kg, mutta se ei näy missään
Vaikka painoa on tippunut, miksi se ei näy tai tunnu missään? Mistähän tämä johtuu? Olin aiemmin merkittävästi ylipainoinen ja nyt lievästi. En huomaa muutosta vaatteissa, vaikka tuollainen painonpudotus pitäisi näkyä jo vaatekoon pienenemisenä yhdellä koolla.
Kommentit (22)
Miten 10 kilon pudotuksesta voi mennä merkittävästä ylipainosta lievään?
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka 140cm pitkä
Ylipainoa on edelleen niin paljon. Ihan eri asia kuin vaikka 68kg->58kg
Vierailija kirjoitti:
Pituus vaikuttaa paljon. Lyhyellä käy helposti noin.
En tajunnut ottaa mittoja lähtötilanteesta. Bmitaulukossa lähtötilanne oli merkittävän ja nyt lievän ylipainon kategoriassa.
No entäs sitten. Jatkat samaa hyvää meininkiä niin kyllä se painon putoaminen jossain vaiheessa näkyykin. Tosi hyvä alku.
Sulta on lähtenyt sisäelinrasvaa pois vatsaontelosta. Se ei näy ulospäin mutta on terveyden kannalta hyväksi. Multa tippui 14 kg näin, kukaan ei huomannut ja samat vaattet kävi. Mutta kun seuraavat 7 kg lähti, tuli esiin vyötärö ja kaikki vaattet uusiksi. Ja kavereiden ihmettely, kuinka hirveest ootkaan lahtunut. Tsemppiä sinulle...
Hei. Olet tehnyt hyvää työtä joka tapauksessa. Muista se Ap!
Kiitos tsemppaajille. Tyytyväinen olen ja matka jatkuu toisella samanmoisella rutistuksella. Ehkä se jossain vaiheessa alkaa näkyä vaatteissakin.
On tuossa sekin että jos paino on tasaisesti kropassa on 10kg muutos melko huomaamaton, semmoinen 1 vaatekoko.
Ei sitä huomaa jos paljon ylipainoa. Käyttämäsi vaatteet on olleet joko aavistuksen nafteja, joustavia tai hyvin laskeutuvia? Mä oon laihtunut nyt 14 kiloa ja samoja vaatteita pidän edelleen. Osa istuu nyt paremmin eikä purista niin paljoa. Veikkaan että seuraava kymppi on jo merkityksellinen sen suhteen että sen jo huomaa. Tai itse asiassa kymmenen kilon pudotusta ei huomannut kukaan mutta sitten kun pudotin lisää neljä kiloa niin huomattiin 😅 Nyt taas pitäisi jatkaa eteenpäin kohti normipainoa.
No ei se tosiaan ulospäin näy, jos 120kg muuttuu 110kg:ksi.
Samat vaatteet menevät varsin isolla kilohaarukalla. Isommilla kiloilla ne vaattet menevät päälle ongelmitta, mutta ovat tiukat. Vähemmillä kiloilla sopivat. Ja vielä vähemmillä kiloilla vähän väljät, mutta eivät silti vieläkään liian suuret.
Eli vaikka olisit pienentynyt vaatekoon verran, niin se ei tarkoita, että tarvitsisit vielä oikeasti uudet, pienemmät vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, luitko viestit? Jos apon nyt lievästi ylipainoinen ja paino tippunut merkittävän puolelta, on hän yli 190 cm pitkä. Kyllä tuossa varressa pudotus jo näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, luitko viestit? Jos apon nyt lievästi ylipainoinen ja paino tippunut merkittävän puolelta, on hän yli 190 cm pitkä. Kyllä tuossa varressa pudotus jo näkyy.
Moi vaan sullekin tosikko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi vaan sullekin asioista mitään ymmärtämätön XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi vaan sullekin asioista mitään ymmärtämätön XD
Etkö oikeasti tuon parempaan pysty?
Ota mitat ja vertaile niitä