Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä?
16.08.2024 |
Vaikka kuin yrittäisi nauttia elämästä ja elää siivosti sekä olla ystävällinen. Niin saa vaan aina ilkeilyä ja piikittelyä osakseen. Pelkään ihan ihmisiä. Kun olin vasta eronnut, niin ihmiset oikein yltyivät ja ilkeilivät. Tosi kulmaa kohtelua sain osakseni. Oikein hehkutettiin omaa parisuhdettaan ja perhettään jne. Heitettiin piikkejä jne. Tällöin oikein ihmisten ilkeilyä korostui. Muutenkin olen kokenut ihmisten taholta ilkeilyä, itsensä korostamista, toisen latistamista jne. Elämä on parempaa ilman ihmisiä. Töissä on pakko käydä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa