Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn välillä katsomassa, onko esto voimassa. Aina on. En kyllä viestiä laittaisi kumminkaan, en uskaltaisi.
Kauanko on esto ollut voimassa? Laitettiinko se vakaasti harkiten vai kiukuspäissään hetken mielijohteesta?
En tiedä, missä mielentilassa on laitettu. Oletan, että vakaasti harkiten.
Sut on jo unohdettu
sivu
Luulo ei ole tiedon väärti eikä varsinkaan vörtti.
Tärkeintä että on hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olemme umpikujassa. Sanat on nyt loppu.
Kaikki käytetty.
Sanat ovat loppu. Umpikujalle ette minua jätä. Tarraan kiinni teihin yöaikana. - Henkimaailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietäisi miesten miettiä, mikä on oikeasti naista arvostavaa ja mikä ei. Siksi estot.
Sietäisi naisten ymmärtää, ettei miehetkään ole kaikki samanlaisia ja lopettaa tuollainen huutelu.
Tiedän, että timantteja ja helmiäkin on joukossa ja on ollut ilo ja kunnia tavata näitä herrasmiehiä.
Älä ensikerralla sitten puhu miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua ihan järjettömästi. Taitaa olla molemminpuolista, joten mitä enää odotellaan?
Varmaan sitä aloitetta?
Huomaa, että tässäkin varatut käy alapeukuttamassa, ihan kun heitä joku haluaisi täällä. Sivu
Onkohan täällä varatut kovasti odottamassa hetkeä, että heidän kaivattunsa tekee heille aloitteen, jolloin voivat todeta, että hekin haluaisivat, mutta parisuhteen takia eivät voi.
Mun estoihin ei liity mikään tommonen, eri syitä miksi kukanenkin estoon laitettu (miehiä ja naisia). Ihminen ihmisenä ja kaikkia ei halua elämäänsä.
Sä vain olet. Mun Kiintotähti. En ihan ymmärrä itsekään.
Suukkonen hyväksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Odotan ihmettä.
Mä synnyin jo jokunen vuosikymmen sitten. Ihmeiden aika ei ehkä ole ohi, mutta todennäköisyys on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietäisi miesten miettiä, mikä on oikeasti naista arvostavaa ja mikä ei. Siksi estot.
Sietäisi naisten ymmärtää, ettei miehetkään ole kaikki samanlaisia ja lopettaa tuollainen huutelu.
Tiedän, että timantteja ja helmiäkin on joukossa ja on ollut ilo ja kunnia tavata näitä herrasmiehiä.
Valitettavasti niitä miehiä on ollut luvattoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mun estoihin ei liity mikään tommonen, eri syitä miksi kukanenkin estoon laitettu (miehiä ja naisia). Ihminen ihmisenä ja kaikkia ei halua elämäänsä.
Mä olen estänyt tasan eksän. Ihan jokaisesta mahdollisesta kanavasta ja tuutista. Oli ainoa keino saada olla siltä rauhassa. Noin muuten mulla ei ole tapana blokkailla ketään yhteystiedoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olemme umpikujassa. Sanat on nyt loppu.
Kaikki käytetty.
Sanat ovat loppu. Umpikujalle ette minua jätä. Tarraan kiinni teihin yöaikana. - Henkimaailma
🤣
Tarrataan kaikki kiinni toisistamme ja varastetaan puuttinilta ja muilta nuken omistajilta laukaisukoodit ja nuketetaan itsemme ittuun tältä planeelta, ennen kuin joku noista tekee sen meidän puolesta.
Saa rotat ja karhukaiset jäädä asustamaan tänne apinoiden planeetalle 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä katsoin tänäänkin yhtä naista, että voi kun pääsisi häntä takaapäin ensin kaulalle pusuttelemaan, siitä sitten antaisi käsien vaeltaa solisluiden kautta rinnoille ja lopulta lanteille ja.. loppu kuuluisikin eri osastoon kuin tämä ketju.
... kaivattu kääntyy kohti - katsoo syvälle silmiin, puraisee alahuultaan - kääntää hetkeksi katseensa sivuun
Vain hetkeksi, hän naurahtaa kevyesti - hänen silmänsä säteilevät - hän raottaa kosteita huuliaan ja vilkaisee huuliani
Hän painautuu minua vasten, tunnen hänen rintojensa lämmön - hän kietoo kätensä kaulalleni ja antaa punaiset suunsa suudeltavakseni...
Hunaja, maito - suloisuus - mikään ei ole koskaan maistunut niin taivaalliselta kuin kaivattuni huulet huulillani...
Kenestä uneksut?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä että on hyvä ihminen.
Tärkeintä on rakastaa ja olla rakastettu. Oheistuotteena seuraa hyvä ihmisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niitä miehiä on ollut luvattoman paljon.
Niin on naisiakin ja muita nisäkkäitä. Aletaanko käyttää vaihtoehtoista maidontuottajaa teistä nimikkeenä? Sitä ei kukaan halua.