Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Suukkonen hyväksi yöksi.
Ja olin tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisi tapahtunut jotakin isoa sinulla.
Oikeastaan kyllä. Onneksi parempaan päin.
🦊🍬🌿
Pyytäisitpä mut instassa kaveriksi ja antaisit siellä jonkun vihjeen missä voitais tavata! Saattais vaikka toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 🍆 puutteessa. Sinä voisit tehdä minusta 🌳🍵ttoman.
Oletko varma, ettei ole kahvikuppi tuo?
Mun mielestä keittoa
Oli kiva nähdä tänään. Yhtä komea oot vieläkin 💗
Vierailija kirjoitti:
Aina vain pullukat, lyhyet, vanhat, daijut, vanhat ja yh-naiset kaipaa mua, en kestä.
👋 Täällä yks tupla-vanha
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisitpä mut instassa kaveriksi ja antaisit siellä jonkun vihjeen missä voitais tavata! Saattais vaikka toimia.
Olenko sinua nuorempi
Oletko möksähtänyt jostakin, kun olet niin hiljaa?
Aivot kuormittuvat, pitäisi pyrkiä elämässä flow:ta kohti eikä sekamelskaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle, miehelle?
Auringosta on valunut keltainen lähimetsään, kuusetkaan eivät ole enää vihreitä, kaikki värit ovat haalistuneet. Myönnä pois sä ne veit mennessäsi, muovipussiin sulloit kun lähdit niin nopeasti. Ympärilläni on nyt mustavalkoista, sininenkin hävinnyt järvistä joista, enhän mä niitä värejä kaipaa vaan sinua, toista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko möksähtänyt jostakin, kun olet niin hiljaa?
Onko täällä palstaparisuhderiita?
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä tänään. Yhtä komea oot vieläkin 💗
Kiitos ja sinä yhtä kaunis kuten aina.
Mun ei pitäisi olla täällä.
Mutta siis oon viime päivinä miettinyt kaivatun ääntä. Miksi ihmeessä sen pitää olla niin seksikäs. Jotenkin se koko tapa olla. Heti kun avaa suun voisin vain hypätä syliin.
Ei suurin osa ihmisistä oikeasti tarkoita pahaa toiselle mutta ovat epävarmoja itsestään.
Saatoin ylireagoida. Muhun tutustuminen on yhtä miinaharavaa. Toivottavasti löydät jonkun normaalin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle, miehelle?
Miehelle.
Niinpä. Sivusta jollekin