Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
🔼 Olen tyytyväinen seksielämääni puolisoni kanssa.
🔽 Seksuaaliset tarpeeni eivät tule tyydytetyiksi puolisoni kanssa.
Yli kolme vuotta viime kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan kumpikaan. Kun olen kuullut tarpeeksi miten huono olen(ja kaikki muutkin paitsi hän itse) kaikin puolin niin en edes pysty seksiin hänen kanssaan enää. Joskus hyvin harvoin jos onnistun dissosioimaan tilanteen toisenlaiseksi. Yleensä löydän tekosyyn ettei tarvitsisi ja joudun lopettamaan alkumetreillä. Onneksi on sairauksia, joita voi käyttää syynä. Kun on aiemmin kuullut haukkuja niin miten toinen voi edes olettaa, että illalla kun käsi tulee kohti ja huohotus kuuluu niin seksi edes kiinnostaisi. Enemmän ahdistaa ja oksettaa edes nukkua siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi olla silti tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Alatko salarakkaaksi ;)
Jos omatunto sen vain sallisi. Ja jos omatunto sallisi, alkaisin ihan oikeaksi rakkaaksi, jos taas sinä sen sallisit.
Taas järjetön ikävä ja polte sinun luo. Haluan pussata, haluan halata, haluan sinua ja haluan sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
En näe sua tänäkään viikonloppuna. 🙁😕
Vierailija kirjoitti:
Suukkonen päivääsi. Kiireen keskelläkin olet ajatuksissani, kaipauksen liekkinä sydämessä.
Ja aina jaksan toivoa - törmättäispä...
Saattaapi olla
Vierailija kirjoitti:
Joku päivä kun näen sinut, itken onnesta. Voin luvata sen. Hyvää yötä sinulle.
Niin siinä käy.
Kävin tankkaamassa auton. En täyteen, mutta sillai että sillä pääsee taas kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tankkaamassa auton. En täyteen, mutta sillai että sillä pääsee taas kauppaan.
Kiitos tästä järisyttävästä uutisesta! Se pelasti koko viikon kaikkien järkytysten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sooloseksi voi mennen tullen päihittää minuutinmittaiset parisuoritukset. Läheisyyttä se ei korvaa, mutta ne pahimmat puutteet.
Varmaan näin, mutta ihan eri asia, jos on toiseen ihan hulluna. Sooloseksissä ei koeta syvää yhteyttä tai sulautumista.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tavata edes kerran. Onko se mahdollista?
On!
Vierailija kirjoitti:
Alatko salarakkaaksi ;)
Riippuu kuka kysyy. Jollekin voisin ehkä alkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatko salarakkaaksi ;)
Riippuu kuka kysyy. Jollekin voisin ehkä alkaakin.
Millä kirjaimella joku alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluan tavata edes kerran. Onko se mahdollista?
On, jos otat yhteyttä irl ja kerrot mitä haluat ja miksi. Kerta kaipauksen lopettamiseksi olisi ymmärrettävä syy.
Ja nyt syömään ja sen jälkeen ulkotöihin päiväksi. Toissapäivänä siinä kesti lähes 7 tuntia, toivottavasti tänään ei ihan yhtä pitkään. En siis kirjoittele ennen iltaa, vaan ainoaksi viestiksi tältä päivältä jää se, että ehkä voisin eräälle salarakkaaksi alkaa. Joksikin aikaa. Hyvää päivänjatkoa kaikille, etenkin eräälle.
Vois