Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko se mahollista lopettaa tämmöiset lapsellisuudet aikuisilta naisilta.Netissä tapahtuvaa koulukiusaamista tämmöinen pelleily on. Lähtee kaikki ketjut poikkeen järestään kun ette akat lopeta. T. edellisen kirjoittanut.
Humorismi ei ole lapsellisuutta. Kiusaaminen sen sijaan on äärimmäistä typeryyttä. Huolehdi omasta osuudestasi ja voimavarojesi mukaisesti muista jotka ovat apusi tarpeessa.
Huumoriakin käytetään kiusaamiseen "vitsillä vaan".
Vierailija kirjoitti:
Sinut minä haluan vaan
Siihen saakka kun hiekaksi muututaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ilman lempeä täällä ei jaksaiskaan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Niin ikävä 😔
Kenelle, miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen.
True dat, baby
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko se mahollista lopettaa tämmöiset lapsellisuudet aikuisilta naisilta.Netissä tapahtuvaa koulukiusaamista tämmöinen pelleily on. Lähtee kaikki ketjut poikkeen järestään kun ette akat lopeta. T. edellisen kirjoittanut.
Humorismi ei ole lapsellisuutta. Kiusaaminen sen sijaan on äärimmäistä typeryyttä. Huolehdi omasta osuudestasi ja voimavarojesi mukaisesti muista jotka ovat apusi tarpeessa.
Kyllä ja silloin se on kiusaamista eikä lainkaan siis soveliasta. Toivottavasti jokainen ymmärtää ettei kiusata netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja silloin se on kiusaamista eikä lainkaan siis soveliasta. Toivottavasti jokainen ymmärtää ettei kiusata netissä.
Eikä muuallakaan.
Luonnonmaalaiselle kivaa lauantai-iltaa, mitä ikinä teetkään muru.
Vierailija kirjoitti:
E nainen, tuu kyläilee nyt
Minne tulen?
Kun näen sinua, tuntuu usein, että ei sinua olekaan. Minulle siis. Surullista kahden maailman elämää.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio miehelle 💔
No mikäs nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E nainen, tuu kyläilee nyt
Minne tulen?
Takapihalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan älykästä maskuliinista miestä. (Missä niitä on?)
Sellaista minäkin kaipaan. Yksi sellainen on siellä, missä kaivattuni kulkee. Hän on älykäs, viisas, erittäin miehekäs, vahva (niin henkisesti kuin fyysisestikin) ja huomaavainen.
Ja nimi alkaa Eellä, eikö totta?
Ei ala, konsonantilla alkaa.
Vierailija kirjoitti:
👨🏼💻🏫
🦊?
Naimisiin mentäisi maistraatissa, mekoksi mulle esim. tämä https://www.zalando.fi/lauren-ralph-lauren-iltapuku-champagnesilver-l42… ja hänelle tietysti puku mittojen mukaan. Juhlat sitten ulkona erikseen, niissä myös vähän vapaampi pukeutuminen.
Sehän on vain voimavara.