Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä. Mulla on fiilis siitä, että vielä me tavataan. Nyt luurit korviin ja tasaista trooppista sadetta.
M49 kaipaa noin 20 vuotta nuorempaa sinisilmäistä brunettea naista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Mulla on fiilis siitä, että vielä me tavataan. Nyt luurit korviin ja tasaista trooppista sadetta.
Eikö uni muuten tule? Levollista yötä, kultani.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Sä et luota muhun ja estit instassa. Vaikka mä vaan sua sydämin lähestyin.
Ootko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
M49 kaipaa noin 20 vuotta nuorempaa sinisilmäistä brunettea naista.
Kas ku ei 30
Kommunikoinnille on kysyntää, mutta sitä tarvitaan siellä, missä kaipaus tosiasiallisesti tapahtuu.
Lauloit joskus yhdestä yöstä. Alan oleen valmis siihen, en silloin vielä ollut, mutta nyt tällä hetkellä olen taas tosi heikkona sinuun.
Sahassa vikaa edelleen, tahtoisitko auttaa?
Päivänpolttava kysymys
Olet haave numero 1. Olet myös haave numero 2 ja 3... Sitten nelosena on ammatillisia haaveita. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G. Ketä ajattelet iltaisin ennen nukahtamista ja öisin, kun et nuku?
Katseenkääntävää pakkausta
minkälainen pakkaus? Sähäkkä ja värikäs vai tummanpuhuva kissanainen? Vai jotain siltä väliltä..
Kissanainen sopii häneen ;)
Vierailija kirjoitti:
Kommunikoinnille on kysyntää, mutta sitä tarvitaan siellä, missä kaipaus tosiasiallisesti tapahtuu.
Omassa päässä?
Todella väsynyt. Oot rakas. Nuku hyvin.
Mulla on jotenkin sellainen tunne, että et taida käydä enää täällä. Etkä taida haluta enää nähdä. Miksi sinä tykkäisit enää minusta, jos ei muutkaan tällä paikkakunnalla tykkää. Vastikään näin yhden entisen opiskeluaikaisen tutun ja vilkaisipa se niin tympeän/vihaisen näköisenä mua, että varmaan mua vihataan enemmän kuin tiedänkään. Sekin taitaa olla sun jonkinlainen kaveri, joten on täysin mahdotonta että sinä pitäisit enää minusta.