Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen oharit 4.10.
Ei siis entiselle työpaikalle?
Ei vaan erääseen illanviettoon ei.
Vierailija kirjoitti:
Öitä 💓
Öitä 🤗
Ens kerralla kun mä nään sut, laitan sulla sukat pyöriin jaloissa ja pasmat sekasin. Kävelen sun luo ja suutelen sua. Ettäs tiedät.
Ootko kuvan joskus pyyhe päälläsi laittanut, tai peitto?
Yllätys suukko ja halaus risuleualle pimeään sunnuntai iltaan. 🧡🤗 Teki mieli yllättää sut, kun tuli vaan sua ikävä.
Terv. pikkuvaalea
Why so serious?
Saisinpa sinut hymyilemään.
Se kuva susta, ilman paitaa, lähdössä seuraaviin kekkereihin.
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla kun mä nään sut, laitan sulla sukat pyöriin jaloissa ja pasmat sekasin. Kävelen sun luo ja suutelen sua. Ettäs tiedät.
Huh huh. Noniin. :)
Okei. En hajoo helposti. 😳
Vierailija kirjoitti:
Miltäs se halaus tuntui?
Tosi hyvältä, mutta mielessä kävi, että molemmilla olis mahasta vähän laihdutettavaa. 😅
Hyvää syyspäivän tasauksen yötä elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä kuntarajain ja taipaleen takaa, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä. Huomiseen.
Ei hemputti. Näet potrasti ihmisissä jotain negatiivista kommentoitavaa. Se ei ole minua. En pidä moisesta vihamielisyydestä enkä tulisi voimaan seurassasi hyvin. Pakko yrittää etääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Why so serious?
🙃
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin mieluinen uhkaus 😍 näitä useammin. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa unelmien täyttymykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Why so serious?
Whyyy soooo seriousssss. 🤨
Ei siis entiselle työpaikalle?