Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä lähetellä pari tekstiviestiä naapuritaloon.
Ilomielin ottaisin viestit vastaan.
Tuo numero ensin, niin viestitellään heti. Sivusta
Kaikki hyvin, kaikki hyvin.
Tukka hyvin, kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä.
Minäkin.
Huomaan kaiken ja mitään en, pörssikurssit laskee ja mä vain mäkee, kato ku susta pitäminen on niin kovin helppoo, lasken yhteen ja vähennän, sen kerron että unohdus on off ja kaipaus on on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut, mutta et tee?
En tiennyt Tinderin olevan maksullinen. Luulin sen olevan ilmainen. Pakko kai se maksullinen on ottaa selviättääkseni ketä musta on tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä miehet. Oikeesti ootte aika vauveleita. Riittää kun saatte tissin suuhun, niin tuhisette tyytyväisinä.
Naista taasen ei saa tyytyväiseksi sitten millään, joten mieluummin mies.
Kyllä minut saa nuolemalla 👅 tyytyväiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä.
Minäkin.
MItä muistatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin suuhun saa laittaa tissin tai parikin!
Moraalitonta houkutella munkkeja pois kaidalta tieltä. Jos rakastaa selibaattilupauksen tehnyttä, silloin pitää häneen etäiset välit ja auttaa häntä pitämään kiinni lupauksestaan sen sijaan että lietsoisi häntä lihallisiin nautintoihin.
Paitsi, jos selibaattilupaus on lausuttu muodossa: kunnes rakastuu.
Mun suuhun saa laittaa onnelliset huulet 💋👅😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin suuhun saa laittaa tissin tai parikin!
Moraalitonta houkutella munkkeja pois kaidalta tieltä. Jos rakastaa selibaattilupauksen tehnyttä, silloin pitää häneen etäiset välit ja auttaa häntä pitämään kiinni lupauksestaan sen sijaan että lietsoisi häntä lihallisiin nautintoihin.
Sinä pidät kyllä etäiset välit, vaikka et taatusti munkki olekaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut, mutta et tee?
Ehkä mä oon vähän hämmästellyt sitä, että mitä mun nyt oletetaan tekevän, tai ehkä toivotaan, tai kenties jopa vaaditaan. Kauheen ristiriitaista seurata viestintää täällä ja sitten vaaditaan kriittisiä toimenpiteitä. Diplomaattisessa mielessä lähtisin ehkä rauhoittelusta.
Täällä hypitään nyt seinille kun asiat voisi hoitaa kyllä varmaan mutkattomammin.
Vai oonko mä idiootti tässä, ei sekään sinänsä uutta. :D
Meil on kemiaa, mut huumorintaju ei oo samanlaista. Ei siis match kuitenkaan loppupeleissä.
Masentaa nää jutut kun kaikki puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Masentaa nää jutut kun kaikki puuttuu
Mikä kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattuni on täällä, hän tunnistaa varmasti itsensä.
Tunnistan kyllä itseni mutta en sinua rakas, ellet ilmaise itseäsi tunnistettavasti. Naiselle.
Olen pyyhe päällä. Tule ottamaan se pois.
Laittaisit tunnisteellisen, muru.
Ilomielin ottaisin viestit vastaan.