Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia palautuksista Booztille?

Vierailija
16.08.2024 |

Onko kellään kokemuksia tuotevirheen reklamoinnista Booztille?

Tilasin heiltä tuotteen, huomasin sen vialliseksi siten että tuote on käyttökelvoton, katsoin sivustolta ohjeet ja otin ohjeiden mukaan kuvat. Lähetin nämä ohjeiden mukaan Booztille. Ohjeissa kiellettiin palauttamasta tavaraa ennen kun ovat ratkaisseet asian.

Nyt sain viestin jossa he tarjoutuvat hyvittämään minulle 40 % tuotteen hinnasta, jotta voin korjata tai korjauttaa tuotteen itse. Vika on sellainen, että tuote on käytännössä roskiskamaa, ja korjausyrityskin tulisi maksamaan yli tuon alennuksen hinnan.

He eivät kiistä etteikö tuote olisi selkeän viallinen, mutta ovat sitä mieltä että minun se pitäisi korjata tai korjauttaa.

Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten asia eteni?

Tuotteella en mitään tee, toki mukavaa jos edes osan rahoista takaisin mutta meneekö tämä oikein? Uuden virheettömän tuotteen toki huolisin vaihdossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei ole koskaan reklamoinut Booztille?

Vierailija
2/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo käyttänyt tuotetta vai huomasitko virheen heti paketista avattuasi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikin edes tilannu sielt. Zalandolta olen. Onko parempi kuin zalando?

Vierailija
4/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät tuotteen asiakaspalautuksena ja kirjoitat palautuksen syyksi sen mikä se on.

Vierailija
5/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaile niitä kuluttajansuojaviranomaisella.

Vierailija
6/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sama, tarjosivat 30%. Sanoin, että ei käy, sillä vian korjauttaminen mahdotonta niin, että tuote säilyttää ulkonäkönsä. Palauttivat rahat ja ottivat tuotteen takaisin. Eli sanot vaan, että ei sovi

Vierailija
7/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos ehdotuksesta, mutta tämä ei sovi minulle. Voin ottaa vaihdossa uuden tuotteen tai rahat takaisin.

Ystävällisin terveisin,

ap"

Vierailija
8/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, sanot vaan että haluat palauttaa tuotteen ja rahat takaisin, ja kieltäydyt heidän tarjouksestaan. Suostuvat kyllä 

Vierailija
9/9 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttanut olen monia kertoja, ei mitään ongelmia. Olen joskus palauttanut myös tuotteen, joka oli viallinen. Ihan normaalisti sain siitäkin rahat takaisin.