Kokemuksia palautuksista Booztille?
Onko kellään kokemuksia tuotevirheen reklamoinnista Booztille?
Tilasin heiltä tuotteen, huomasin sen vialliseksi siten että tuote on käyttökelvoton, katsoin sivustolta ohjeet ja otin ohjeiden mukaan kuvat. Lähetin nämä ohjeiden mukaan Booztille. Ohjeissa kiellettiin palauttamasta tavaraa ennen kun ovat ratkaisseet asian.
Nyt sain viestin jossa he tarjoutuvat hyvittämään minulle 40 % tuotteen hinnasta, jotta voin korjata tai korjauttaa tuotteen itse. Vika on sellainen, että tuote on käytännössä roskiskamaa, ja korjausyrityskin tulisi maksamaan yli tuon alennuksen hinnan.
He eivät kiistä etteikö tuote olisi selkeän viallinen, mutta ovat sitä mieltä että minun se pitäisi korjata tai korjauttaa.
Onko kenellekään muulle käynyt näin? Miten asia eteni?
Tuotteella en mitään tee, toki mukavaa jos edes osan rahoista takaisin mutta meneekö tämä oikein? Uuden virheettömän tuotteen toki huolisin vaihdossa.
Kommentit (9)
Oletko jo käyttänyt tuotetta vai huomasitko virheen heti paketista avattuasi?
En oo ikin edes tilannu sielt. Zalandolta olen. Onko parempi kuin zalando?
Lähetät tuotteen asiakaspalautuksena ja kirjoitat palautuksen syyksi sen mikä se on.
Minulle kävi sama, tarjosivat 30%. Sanoin, että ei käy, sillä vian korjauttaminen mahdotonta niin, että tuote säilyttää ulkonäkönsä. Palauttivat rahat ja ottivat tuotteen takaisin. Eli sanot vaan, että ei sovi
"Kiitos ehdotuksesta, mutta tämä ei sovi minulle. Voin ottaa vaihdossa uuden tuotteen tai rahat takaisin.
Ystävällisin terveisin,
ap"
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, sanot vaan että haluat palauttaa tuotteen ja rahat takaisin, ja kieltäydyt heidän tarjouksestaan. Suostuvat kyllä
Palauttanut olen monia kertoja, ei mitään ongelmia. Olen joskus palauttanut myös tuotteen, joka oli viallinen. Ihan normaalisti sain siitäkin rahat takaisin.
Eli kukaan ei ole koskaan reklamoinut Booztille?