Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy muumivaatteita?

07.02.2007 |

Pojalle 110cm ja 116 cm muumi vaatteita olen pitkään etsinyt, ja huutonetistä yhden puvun joskus ostin. Siellä vaan harvoin on muumi vaatteita hyväkuntoisena ja kohtuu hintaan. Muumeillä nyhtäävät tosi paljon.

Ja josta tuli mieleen, että tänään löysin huutonetistä muumijulisteen! Ja se oli se muumimamma juliste, jonka toisella puolen on muumimaailman kartta. Meillä on lapsilla se kartta puoli seinällä muistona. Ja lähtöhinta oli 2e, ja niitä sai ilmaitteeksi muumimaailmasta!!! Törkeää miten jotkut yrittää rahastaa!

Niin ja paluu muumivaatteisiin. Onko jotain nettimyyntiä josta vois tilata? Tai mitkä kauppa ketjut? Olen citymarketteja kiertänyt ja pari prismaa, mutta ei ole tärpännyt. :( Ja en asu pk seudulla, joten yleiset vinkit kelpaa. Mulle käy myös käytetyt muumivaatteet, jos joku osais niistä vinkata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus muumihaalareita ja muumi ulkohousuja ja takkeja tarjoustalossa nähnyt. Sekä muumi-fleecejä. Jos haluat niin voin joku ilta käydä katsomassa tarjonnan mainitsemassasi koossa.

Vierailija
2/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ainakin Minimanista ja Vaajakosken moottoritien varressa olevasta Jyskän varastomyymälästä. Collegepukuja on ja Minimanissa ainakin tytöille hieman ohuempia trikoopaitoja. Kai pojillekin, en vaan oo niitä katsonut. Hinta oli collegeasuissa n. 18-20 ¿.

Eli jos Jyvässeudulla liikuskelet, niin käyhän katsomassa.

Kangaka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy siis ihan pelkkiä muumijuttuja. Itse en ole käynyt, mutta mummo ostelee meidän muumifani tytölle sieltä.

Vierailija
4/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Kämp galleriassa. Siellä on ainakin moomin shop, missä koko kauppa muumikamaa täynnä.

Vierailija
5/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä onko tänä keväänä heidän valikoimassaan. Siis ainakin haalareita, pipoja...

Vierailija
6/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteet on hommattu jo ensi talveksikin.

ja itäsuomessa asutaan, joten pitkä matka pk seudulle. Onko joku törmännyt netissä mikä firma möis? pitää kyllä uudestaan käydä prismassa, jos löytyis.