Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnan jälkeinen ahmiminen, mikä avuksi?

Vierailija
15.08.2024 |

Tykkään liikkua ja jajsan hyvin, mutta urheilu kasvattaa ruokahalua niin, että mikään ei riitä. Mikä avuksi? Tänään tein pitkän salitreenin ja juoksin vielä kotiin 6 km, nyt koko ilta mennyt syödessä, on jo ihan paha olo, kun vatsa niin täynnä.

Tämä tapahtuu joka kerta kun teen vähän raskaammaan treenin. Tahdonvoima ei riitä vastustamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hirveä määrä kasviksia vaan ja jotain proteiinia päälle.

Mulla kyllä auttaa kun teen 7dl proteiinijuoman (ihan vaan se dl proteiinijauhetta). Janoa siis suurimmaksi osaksi ilmeisesti se treenin jälkeinen nälkä.

Vierailija
2/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmi ennen liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ruoka pääsääntöisesti proteinIin.miksi harrastat salitreenausta jos et ole ensiksi opiskellut lihaksien ruokinnasta? Heti raskaan treenin jälkeen pitää syödä proteiinipitosta. 

Vierailija
4/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on janoa. Juotko treenin aikana tarpeeksi?

Vierailija
5/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö laihduttajankin syödä treenin jälkeen proteiinia? Itse laihdutan ja menee silleen, ett.en viitsi liikkua, koska liikunta kasvattaa ruokahalua liikaa. Olisko tuosta proteiinista apua? 

Vierailija
6/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö laihduttajankin syödä treenin jälkeen proteiinia? Itse laihdutan ja menee silleen, ett.en viitsi liikkua, koska liikunta kasvattaa ruokahalua liikaa. Olisko tuosta proteiinista apua? 

Kyllä 

Vierailija
7/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttajalle nimenomaan proteiini on tärkeää, ettei lähde lihakset laihduttaessa.

Vierailija
8/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tiennyt, että ennen  kuntosalia pitää opiskella. Luulin, että se on harrastus siinä missä kaikki muukin 

Vierailija
9/9 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 

Höpöhöpö normi kuntoilija mitään ekstraproteiineja tartte, markkinointi on saanut ihmiset sekaisin. Syöt tavallista ruokaa - myös kanaa, kalaa ja kananmunaa - ja ei tartte mitään saat*nan proteiinipatukoita hotkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme