Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä keski-ikäinen löytäisi ystäviä?

Vierailija
15.08.2024 |

Puoliso ei kaipaa niin paljoa sosiaalisuutta kuin minä, hän viihtyy itsekseen ja katsoo paljon elokuvia. Nyt kun lapset on isoja, minulla onkin äkkiä aikaa ja haluaisin tehdä kaikenlaista yhdessä puolison kanssa. Mutta aina vaan odotan, että jos hän jaksaisi tai haluaisi tehdä kanssani jotain. 

Minulla on muutama hyvä ystävä, mutta heilläkin on kiireensä. Kaipaisin ihmistä, jolla olisi aikaa minulle, mutta uusia läheiseltä tuntuvia ihmisiä on vaikea löytää. Miten löytäisi ystävän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä . Ei oo helppoa löytöö. En klikkaa kenenkään kanssa.

Vierailija
2/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Olen yrittänyt vuosia. En saa ystäviä töistä, en somen ryhmistä en mistään. Olen kyllä esim frendien kautta kirjoitellut ja tavannutkin pari ihmistä, mutta eipä sitten mitään kuulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa löytää kaveria saati ystäviä. Olen 40-50 välistä oleva mies, enkä saa ystäviä . Tutut kliseet on käyty läpi eli hanki harrastus , juttele rohkeasti, käy tapahtumissa jne. Ei tämän ikäluokan miehet kovin helposti ala kaveraamaan kenenkään uuden ihmisen kanssa. Niillä on omat porukkansa jo. 

Vierailija
4/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan saan. Tosin en painosta, menee ainakin 5 v ennenkuin tuottavasta voi tulla ystävä.

Vierailija
5/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti videopeleistä voi saada ystäviä ja kaippa noista baareistakin.

Vierailija
6/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Kaikki pyörii oman suvun kesken tai ystävät on peräisin jo lapsuusajoilta. Uusia ei kelpuuteta.

Vierailija
7/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pinnallisessa maailmassa ei ketään kiinnosta enää aito ystävyys, sellainen kyllä, josta on hyötyä itselle.

Vierailija
8/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parista? 

Vierailija
9/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Muilla on omat kaverit.

Vierailija
10/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten parista? 

Ei löydy. Vai pitääkö vielä 20v yrittää harrastusten parista löytää? 

Niin kulunut ehdotus. 

Vierailija
11/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa syveni kaveruus ystävyydeksi harrastuskaverin kanssa. Sitten kuoli yllättäen pois.

Nyt on tyhjä olo.

Hän oli ainoa kaveri, jonka soittaessa en heti ajatellut: "Mitähän se nyt on vailla".

Mies 52v.

Vierailija
12/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retorisia kysymyksiä, ei tarvitse vastata tähän. Minkälaisia ystäviä haluaisit ja mihin, vai oleminen vaikka teellä jutellen. Myös lapsia omaaviako, entä mikä yhdistää yleensä muuten. Sinkkuna lapsettomana, en koe että perheellinen tai uran omaava ymmärtäisi minua kovin hyvin. Kai ihmiset etsivät jotain joka sopii.

Vierailija
13/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan kirjoittanut vielä hautausmaalta?

Vierailija
14/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näin keski-ikäisenä kaipaa sellaista ystävyyssuhdetta, jossa kovin tiiviisti nähtäisiin tai oltaisiin muuten tekemisissä. Tapaaminen kerran tai pari kuukaudessa riittää hyvin. Tällaisia ystäviä kun on muutama, niin joka viikkoon saa halutessaan jonkun tapaamisen. Sen enempää en kaipaa, enkä jaksaisikaan.

Omat aikuisena löytyneet ystäväni olen saanut töistä lukuun ottamatta yhtä, johon tutustuin puolison työkaverin kautta. 

Vierailija
15/15 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista. Itse muutin toiselle paikkakunnalle ja olin aika yksinäinen pitkään. Menin sitten lähinnä tylsyyden vuoksi erilaisille kursseille ja sieltä löyty aluksi kahviseuraa ja sitäkautta kavereita.