Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rautavalmiste nostanut teiltä

07.02.2007 |

parhaiten hb:n ylös ?

Mulla aina valmiste vaihdellut raskauksien myötä... Etenkin toosi alhaisen hb:n ylös saanti kiinnostaa ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousi jostain 95:stä 130:een reilussa kuukaudessa kun vedin obsidania kaksi tabua/pvä ja sen yhteydessä lisä-C-vitamiinia sekä vähensin teen juontia 1-2 kuppiin aiemman 3-4 sijaan. Otin yhden obsidanin aamulla ja yhden iltapäivällä. Maha tosin ei tykännyt kahdesta tabusta joten välillä otin vain yhdenkin. Lopulta siirryin ottamaan vain yhtä joka päivä kun oli jo noussut 118:aan.

Vierailija
2/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimi mulla. Käytin sitä koko edellisen raskauden ajan ja synnytyksen jälkeen. Synnytyksen jälkeen retafer 100 mg (olikohan se 100 millistä) nosti hb:ni 72:sta 130:een kahdessa viikossa. Yritin tehostaa raudan imeytymistä mm. runsaalla c-vitamiinin syömisellä... Se nähtävästi toimi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen rauta on minulla nostanut parhaiten, ja ollut myös mielestäni vatsaystävällisin vaihtoehto. Luontaistuotekaupasta ostin, ei ollut kräuterblusaftia vaan joku vastaava kotimainen vaihtoehto.

Vierailija
4/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hb:ssä ei ole ollut yhtään nousua vaikka tabuja kuukauden päivät söinkin. Jätin tabletit pois, söin paljon ruisleipää ja puolukkahilloa ja johan nousi. 95->115 kahdessa viikossa.

Vierailija
5/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsidan on tepsinyt hyvin. Ja yhden otan päivässä.

Myy, rv 32+1

Vierailija
6/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljän raskauden aikana " syöny" sekä Matrifolinia, Obsidania ja edellisessä raskaudessa Spartocinea. Kaikista parhaiten itselleni sopi Spartocine, jonka avulla sain hb:n ylös eikä tullut vatsaongelmia, toisin kuin muista.

Vierailija
7/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kapselia päivässä, otan tuoremehun kera, vaikka välipalalla tms, mutta ei meitotuotteita 2h ennen eikä 2h jälkeen obsidanin ottamisen.

en siis ota tyhjään mahaan, vältän vaan maitotuotteita sen 4h.

tuo on käytössä ollut tässä ja edllisessä rakaudessa, ja silloinkin aina välillä kuurina kun en ole ollut raskaana. hb mulla luontaisesti alle sen 120 tuntus olevan, jos en pari krt vuodessa vetäise paketillista.

nyt on taas huono hb, ja syynä että en ole muistanut ottaa obsidania. ei se tuolla pöydällä paljoa auta =)

spartocine ja retafer pistää mulla mahan kuralle, eikä teho ole niissä ollut kaksinen.

ennis ja sintti rv 37+4

Vierailija
8/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreuterblutsaft vai mikä se nykyään onkaan - on tehokasta! Luontaistuotekaupasta löytyy. Itse olen joutunut molempien synnytysten jälkeen saamaan pari pussillista punasoluja liian alhaisen hempan vuoksi. Lääkäri on kehoittanut ottamaan tätä rohdosvalmistetta jos muu ei tehoa tai vatsa ei kestä apteekin lääkkeenomaisia valmisteita.

Vierailija
9/9 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Obsidan teki vatsan löysäksi. Saas nähdä nyt tällä toisella kerralla, tuleeko tarvetta.