Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus käynnistää rasismin vastaisen kampanjan

Vierailija
15.08.2024 |

Hallituksen rasismin vastaisella kampanjalla haastetaan ja kannustetaan yhteiskunnan eri tahoja toimiin, joilla edistetään yhdenvertaisuutta ja torjutaan rasismia suomalaisessa yhteiskunnassa.

PÄÄMINISTERI Petteri Orpon (kok.) hallitus käynnistää rasismin vastaisen kampanjan touko-kesäkuun vaihteessa.

Hallituksen rasismin vastaisella kampanjalla haastetaan ja kannustetaan yhteiskunnan eri tahoja toimiin, joilla edistetään yhdenvertaisuutta ja torjutaan rasismia suomalaisessa yhteiskunnassa.

Valtioneuvoston kanslia kertoi maanantaina siitä, miten on edennyt hallituksen viime vuonna antaman rasismin vastaisen tiedonannon mukainen työ.

Missä tämän työn "hedelmä"?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on kääntynyt itseään vastaan tämä kaikkien valkoisten haukkuminen rasseiksi. eivät tajua että lipsahtavat itse juuri heiksi joita niin vihaavat.

Minua ei ole kukaan koskaan haukkunut rasseksi. Ehkä siksi että en huutele h. e. i. l  h. it. l. e. r kuten joku tässä ketjussa tai kehu että kannan teräasetta mukana tai kutsu ihmisiä loisiksi jne.

Vierailija
22/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Jos odotetaan samaa kuin kantaväestöltä, on heti  r a s i s m i k o r t t i  herkässä. Esimerkiksi kun lapsemme pelasivat m a m u l a s t e n kanssa, ja olivat voitolla olivat heti rasisteja. Miten lapset keksivät tuollaista? Mistä malli?

En tiedä. Tarinasi haisee savun sijaan puhtaasti kala valheelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä rahan hukkaa tällaiset kampanjat!

Vierailija
24/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on kääntynyt itseään vastaan tämä kaikkien valkoisten haukkuminen rasseiksi. eivät tajua että lipsahtavat itse juuri heiksi joita niin vihaavat.

Minua ei ole kukaan koskaan haukkunut rasseksi. Ehkä siksi että en huutele h. e. i. l  h. it. l. e. r kuten joku tässä ketjussa tai kehu että kannan teräasetta mukana tai kutsu ihmisiä loisiksi jne.

Wokevassun logiikka :D  Sitten kun joudut tilanteeseen että m a t u  pitää puukkoa kurkulla (näin kävin minulle) niin sinustakin tulee "rasse"

Ei tule koska en katso kuka puukkoa pitää. Minulle se on yhdentekevää kun henkeä uhataan.

Mikä sinusta tulee kun äärioikeistolainen pitää puukkoa sinun kaulalla?

Vierailija
25/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei savua ilman tulta. Jos odotetaan samaa kuin kantaväestöltä, on heti  r a s i s m i k o r t t i  herkässä. Esimerkiksi kun lapsemme pelasivat m a m u l a s t e n kanssa, ja olivat voitolla olivat heti rasisteja. Miten lapset keksivät tuollaista? Mistä malli?

En tiedä. Tarinasi haisee savun sijaan puhtaasti kala valheelta.V

Vasuna suhan ei usko mitään muuta koska sillä on aina vaaleanpunaiset lasit silmillä mitä tulee "kunniakansalaisiin"

Typerä sii deriva las

Vierailija
26/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset saavat virua paskavaipoissaan eikä ketään kiinnosta mutta joku kuviteltu räsismi on asia jota vastaan kampanjoidaan verorahoilla?

Suomi on sairas maa

Ei ole mitään kuvittelua että suurin turvallisuus uhka on juuri rasismiin pohjautuva ääriryhmä.

Länsimaissa on viime vuosina tapahtunut tai estetty useita äärioikeistolaisia terrori-iskuja. Isku-hankkeita on perusteltu etno- ja rotunationalistisella ajattelulla.

Äärioikeistolaisessa ideologiassa painottuvat muun muassa rasismi, antisemitismi ja muukalaisvihamielisyys.

Etnonationalismi pohjautuu ajatukseen yhteiskunnan etnisen yhtenäisyyden säilyttämisestä. Etnisten ryhmien sekoittumista halutaan välttää. Ideologian mukaan valkoinen väestö on oikeutettu puolustamaan ja suojelemaan etnistä yhtenäisyyttään. 

https://su

Cyber-Error

Vieralija,er länk fungerar inte

Vierailija
27/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tarinasi haisee savun sijaan puhtaasti kala valheelta.V

Vasuna suhan ei usko mitään muuta koska sillä on aina vaaleanpunaiset lasit silmillä mitä tulee "kunniakansalaisiin"

Typerä sii deriva las

en ole vasemistolainen vaan oikeistolainen. Miksi kaikki jotka on huolissaan rasismista on mielestäsi vasemmistoa? Eikö suomessa ole ketään muita kuin te ja muut?

Vierailija
28/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oikeisto on nousussa ja saa lisää suunnattomasti lähiaikoina kannattajia!

Vierailija
29/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokevassun logiikka :D  Sitten kun joudut tilanteeseen että m a t u  pitää puukkoa kurkulla (näin kävin minulle) niin sinustakin tulee "rasse"

Ei tule koska en katso kuka puukkoa pitää. Minulle se on yhdentekevää kun henkeä uhataan.

Edelleen rikoksen tekijä etnisyydellä ei ole väliä.

Miten sinä reagoit jos äärioikeistolainen r a i s k a a  sinun lapsesi?

Miksi et vastaa kysymyksiin vaan provoilet?

Vierailija
30/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tulee kun äärioi

Näin ei vaan tapahdu..vassari

Vierailija
31/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

h  e   i   l     h   i    t    l    e   r   

M e i l  H a l o n e n

M u i l Orban! 

Vierailija
32/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täytty viesteistä missä puolustetaan äärioikeistolaista ideologiaa. Kertoo millaisia trolleja palstalla tai ainakin tässä ketjussa. Toivotaan että aloituksessa mainittu kampanja lopettaisi näiden toiminnan.

Vierailija
33/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo jutella, kun omalle kohdalle ei ole sattunut.

-eri

Vierailija
34/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tulee kun äärioi

Sähän olet jo r a sisti.

Vierailija
35/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tähänkin saada joku sata miljoonaa hassattua. Mainoskasvoiksi jotain tummia räppäreitä ja Paula Vesala ja muutama vihervassari.

Yhtä tehokkaita kuin nämä "käytä turvavyötä", "älä aja ylinopeutta" yms kampanjat.

Tuskin kukaan, joka on rasisti, lopettaa rasismin siksi että joku julkkis sanoo telkkarissa että "heyo, rasseilu ei oo cool, bro"

Tämä. Rahan tuhlausta. Jos joku on rasisti,  se on rasisti eikä millään valtiovallan julistuksilla ja kampanjoilla muuksi muutu. Jälleen kerran: asenteet ja käytöstavat tulee kotoa. Kasvattakaa jälkikasvunne, ehkä rasismi loppuu sitten aikanaan kun nykysukupolvet väistyy.

Vierailija
36/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset saavat virua paskavaipoissaan eikä ketään kiinnosta mutta joku kuviteltu räsismi on asia jota vastaan kampanjoidaan verorahoilla?

Suomi on sairas maa

Ei ole mitään kuvittelua että suurin turvallisuus uhka on juuri rasismiin pohjautuva ääriryhmä.

Länsimaissa on viime vuosina tapahtunut tai estetty useita äärioikeistolaisia terrori-iskuja. Isku-hankkeita on perusteltu etno- ja rotunationalistisella ajattelulla.

Äärioikeistolaisessa ideologiassa painottuvat muun muassa rasismi, antisemitismi ja muukalaisvihamielisyys.

Etnonationalismi pohjautuu ajatukseen yhteiskunnan etnisen yhtenäisyyden säilyttämisestä. Etnisten ryhmien sekoittumista halutaan välttää. Ideologian mukaan valkoinen väestö on oikeutettu puolustamaan ja suojelemaan etnistä yhtenäisyyttään. 

https://su

Eihän tuo eroa tulijoiden etnonationalismista mitenkään. Olemme kuitenkin omalla maaperällä, emme menisi nationalisoimaan kenenkään munn maale. 

Vierailija
37/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet mt kätkeytyy muka suomalaisiksi kybervaikuttamisessaan. 

Vierailija
38/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppalandiassa ei esiinny suomalaisten aiheuttamaa razzismia. 🧓. Ainoastaan muukalaisten rasismi on Pupan mielen pahoittanut. 😟. 

Vierailija
39/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14.6.2024: Riikka Purra yhdisti Oulun lapsipuukotuksen katujengeihin ennen kuin poliisi oli kertonut mitään tietoja.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010500268.html

Niinhän useimmat teki. Myös vihervassut mielessään mutta ei voi tunnustaa.

Vierailija
40/67 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on sairas maa

Samaa joka puolella oikeisto tuhoaa keskiluokkaa, eikä kukaan tee asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme