Boikotoin, en osta Kurosen kirjaa. Tule mukaan niin katsotaan kuinka monta mietä on.
Kommentit (53)
En muutenkaan käytä rahojani tuollaiseen roskaan.
Ehdotan että boikottiin voisi laittaa myös kustantamon ja kaiken sen tuottaman, oliko se Etukeno nimeltään.
aio raahata rahaa ihmissuhteellaan rahastavan idiootin kassaan.
- nainen 39 v. -
Vierailija:
En muutenkaan käytä rahojani tuollaiseen roskaan.Ehdotan että boikottiin voisi laittaa myös kustantamon ja kaiken sen tuottaman, oliko se Etukeno nimeltään.
Vierailija:
Boikotoikaa mediaa, joka antaa Susanin puhua. Ei Susania ilman mediaa
ei olisi tullut ikinä mieleenikään ostaa tuollaista p**aa. Mitään muutakaan kuroseen liittyvään en ole kiinnostunut ostamaan, seiskaa yms.
mutta oikein mielelläni osallistun tähän boikottiin.
Ja samalla myönnän olleeni väärässä kyseisen naisen suhteen. Olen jokusen kerran häntä puolustanut tällä palstalla, mutta kyllä tässä nyt on pakko tunnustaa, että OLEN OLLUT VÄÄRÄSSÄ.
Jos tiedän, että Kuronen on jossain ohjelmassa vieraana, vaihdan taatusti kanavaa.
Enkä lue lehtijuttuja hänestä tms. Ne loppuivat siihen kun MeNaisissa oli haastattelu, ei kiitos tuollaista.
" EVVK koko akka, en osta/lue/katso, mutta onneksi naapurin sipe kertoo minulle kaiken"
Minun rahoillani ei tueta yhden naisen sotaa, jonka tarkoitus on nolata toisen ihmisen yksityinen elämä.
Ja en voinut katsoa sitä haastattelua. Mulla tulee niin suuri myötähäpeän tunne kun se nainen on vaikka tv:ssä. Lehtijuttuja en lue koska tämä nainen on todellä säälittävä. Oikeestaan kaikki jutut mitä " luen" sussusta on iltapäivälehtien lööpeissä. Ja tietty tältä palstalta.
Kirjaa en lue enkä osta vaikka eurolla möisivät.
Mietin vain että kuinkahan monesti Vanhasen olis tehny mieli oikoa noita sussun juttuja. Hatunnosto ettei ole " hämmentämään puuroa" sussun kanssa
hävettää kylläkin Susanin puolesta ku ite tyrkyttää ittensä jokaseen lööppiin ja sit vielä se kirja. ei ymmärrä ei..
minäkään enkä osta mitään lehteä missä on Susan Kuronen juttuja!!!
pätkän vertaa sen idiootin jutut. älyäis olla hiljaa. ihmettelen miten joku voi olla niin TYHMÄ.
Hävettää Maikkarin ja Ylen puolesta kun uutisoivat moista kirjankannen esittelyä. Tietävät kyllä että ko henkilö on niin kovan paineen ja stressin alla että ei ole oikeustoimikelpoinen.
Kurosen hyväksikäyttöä medialta ja kustantajalta.
Jättäisivät reppanan rauhaan. Eivätkä enää jallitaisi ja kusettaisi ja tekisi kestopelleä.
Matille sympatiat sen sijaan.
Kuronen on aivan idiootti ja en todellakaan aio häntä sponssata.