Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko yhdynnässä toisen osapuolen orgasmin?

Vierailija
15.08.2024 |

Tulipa mieleeni tällainen kysymys tuon toisen ketjun innoittamana, missä kysyttiin miltä suuhun laukeaminen tuntuu.

Itse olen mies ja en koskaan ole ollut osallisena tilanteessa, jossa nainen saisi orgasmin vaginaalisen yhdynnän aikana. Miltäköhän se mahtaa tuntua, vai tuntuuko miltään? Tunteeko peniksellä jotain kouristuksia tms?

Itse olen tietysti monta kertaa lauennut naisen sisään yhdynnän aikana, mutta enhän minä tiedä tunteeko nainen sen minun laukeamiseni?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä vaimon pillun sykkimiset sormin tunnen paljon paremmin kuin kullilla, vaikka hän itse sanookin että sormin tehty on vain hyttysenpisto siihen toiseen verrattuna. Lähinnä tunnen vain pillun kiristyvän, kun hän jännittää itsensä tulemaan ja löystyvän, kun rentoutuu.

Mieluiten minä suulla ja sormin orgasmeja antaisin, että saisin itsekin paremmin tuntea ja nähdä ne lähietäisyydeltä, mutta jos ne eivät hänellä tunnu oikein missään, niin ymmärtäähän sen että haluaa ennemmin panemalla.

Vierailija
2/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pillusta. Jos se on samanlainen lypsykone, kun puolisollani on, niin todellakin tuntee. Mutta kaikki pillut ei suinkaan ole tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä kullilla. En aina, mutta välillä tulee niin kova puristus, ettei pysty piliä liikuttamaan, kun tietää, että jos vetää sitä ulospäin, se ei enää mene sisään takaisin. Tämä vaikka vaimollani on aika löysä pillu. Ilmeisesti jotkut lihakset on niin vahvoja, että tulee kunnon puristus. Se tuntuu taivaalliselta.

Hän saa useimmiten orgasmeja pannessa, joskus jopa yli 5 ja squirttaileekin holtittomasti. Viimeksi en meinannut saada orgasmia lainkaan. Jyystin pitkän aikaa voimalla takaa, kunnes hän pyysi lopettamaan. Huilattiin 5 min, ja aloin uudelleen hyväilemään häntä. Hän oli tosi kiihottunut, ja kun työnnyin taas sisään, samalla kun kulli eteni hitaasti pilluun hän ruiski squirttiä vastasuuntaan ja pillu kouristeli orgasmissa. Oli mielenkiintoisen tuntuista. Lopulta sain niin voimakkaan orgasmin, että aloin melkein itkeä.

Vierailija
4/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tämä on hyvinkin yksilöllistä mutta kyllähän pillu sykkii orgasmin mukaan. Ainakin oman naisen kohdalla tunnen naisen orgasmin silloinkin kun harrastamme anaaliseksiä.

Vierailija
5/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä kullilla. En aina, mutta välillä tulee niin kova puristus, ettei pysty piliä liikuttamaan, kun tietää, että jos vetää sitä ulospäin, se ei enää mene sisään takaisin. Tämä vaikka vaimollani on aika löysä pillu. Ilmeisesti jotkut lihakset on niin vahvoja, että tulee kunnon puristus. Se tuntuu taivaalliselta.

Hän saa useimmiten orgasmeja pannessa, joskus jopa yli 5 ja squirttaileekin holtittomasti. Viimeksi en meinannut saada orgasmia lainkaan. Jyystin pitkän aikaa voimalla takaa, kunnes hän pyysi lopettamaan. Huilattiin 5 min, ja aloin uudelleen hyväilemään häntä. Hän oli tosi kiihottunut, ja kun työnnyin taas sisään, samalla kun kulli eteni hitaasti pilluun hän ruiski squirttiä vastasuuntaan ja pillu kouristeli orgasmissa. Oli mielenkiintoisen tuntuista. Lopulta sain niin voimakkaan orgasmin, että aloin melkein itkeä.

Vitsi kun saisi itsekkin panna joskus tollaista naista!

Vierailija
6/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypanon aikana naisen lauetessa usein pyllyn supistelu tuntuu kalussa

Vierailija
7/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntee. Vaimolla tuleminen kestää sen verran pidempään, että helpoin on antaa hänen tulla ensin ja vasta sitten sisään. Toisen orgasminsa vaimo saa sitten todella helposti, jopa alle minuutissa, kun olen hänen sisällä. Siinä tärisee koko keho ja pimppi puristelee ja tiukentuu. Tämä "tiukempi pimppi jää päälle" hetkeksi ja silloin sisään työntyessään todella tuntee vastustusta. Vaimo sanoo, että juuri saatuaan hän tuntee kipua koska penis tuntuu hänestä silloin todella suurelta.

Vierailija
8/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hoikan tytön (pieni rasvaprosentti) kouristelut tuntee selvästi, vaikka olisi heikommatkin lihakset vaginassa.

Vierailija
9/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyvä kun itse saa.

Vierailija
10/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä onkin nyt saatu aika hyvä konsensus, että kyllä sen tuntee.

Voisiko joku nainen kertoa tunteeko miehen orgasmin pimpsallaan?

Vierailija
11/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan alapää useimmiten "sylkäisee" munan ulos, kun tulee. Eli kyllä siellä aika paljon liikettä tapahtuu ja tuntuu. 

Vierailija
12/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne. Ei sitä tunne suussakaan muusta kuin mällin tulosta.  

Vierailija
13/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä vaimon pillun sykkimiset sormin tunnen paljon paremmin kuin kullilla, vaikka hän itse sanookin että sormin tehty on vain hyttysenpisto siihen toiseen verrattuna. Lähinnä tunnen vain pillun kiristyvän, kun hän jännittää itsensä tulemaan ja löystyvän, kun rentoutuu.

Mieluiten minä suulla ja sormin orgasmeja antaisin, että saisin itsekin paremmin tuntea ja nähdä ne lähietäisyydeltä, mutta jos ne eivät hänellä tunnu oikein missään, niin ymmärtäähän sen että haluaa ennemmin panemalla.

Saa orgasmin, mutta ei tunnu miltään?

Outo yhtälö

Vierailija
14/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä puolisoni siemensyöksyn tunnen pimpsalla. Sykkii siellä sisällä.

Vierailija
15/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa orgasmin, mutta ei tunnu miltään?

Outo yhtälö

No minä vain voin toistaa mitä hän sanoo. Kyllä hän siis saa sormin ja minä sen tunnen ja näen, mutta ei hän pidä sitä minään verrattuna panemiseen.

Vierailija
16/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yleensä havaitsee miehen orgasmin, mutta mies ei aina naisen orgasmia. Jos nainen feikkaa, kuten kyselytutkimusten mukaan useat naiset kertovat tekevänsä, se menee mieheen täydestä kuin väärä raha. Naiset kertovat, että feikkaamisen motiivi on olla ystävällinen miehelle, joka näin luulee tuottaneensa naiselle suurta mielihyvää.

Miehelle on yleensä tärkeää tuntea 'tyydyttävänsä' naisen, vaikka feminismin voimaannuttamat uskovat juuri päinvastoin, että miehiä ei kiinnosta, miltä naisesta tuntuu. Mutta tavalliset naiset tietävät naisen tyydyttämisen olevan miesten mielestä välttämätön ehto koko yhdynnän onnistumiselle.

Vierailija
17/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntee. Ainakin minun miehen. Vauhti hetkeksi seisahtuu ja miehen penis alkaa sykkiä sisällä. Sitä sykkimistä on vaikea olla huomaamatta. Tämän tulemisen oppii vakiokumppanin ( mieheni ) kanssa "lukemaan". Itse spermasyöksy sisällä tuntuu lähinnä kuin jotain lämmintä nestettä pursuu johonkin. Minusta se tuntuu todella hyvältä ja antaisinkin tehdä sen mielihyvin jos sillä ei olisi seuraamuksia =D Siinä jotenkin niin tuntee saaneensa kun spermat valuu kävellessäkin ulos. Ihana mutta

Juuri tällä hetkellä meillä ei ole käytössä mitään ehkäisyä enää, koska ehkäsypillerit ei minulle sovi ja mies inhoaa kondomeita. Olenkin oppinut tuntemaan alapäälläni kun mies on todella lähellä ja osaa pakittaa.

Vaikka mieheni kyllä yleensä hoitaa hommat, ottaa vehkeensä ulos ja ruiskii lastinsa selälleni tai vatsalleni ( vois kyllä minun puolestani ottaa ne vaikka kämmeneensä tai paperiin ihan sama, sillä siltä usein lentää pitkin selkää hiuksiin asti ja joutuu pidemmille pesuille ennen aamua ), mutta joskus liian kiihkoissaaan tai mitä lie, ei pysty kondrolloimaan tulemisiaan. Ja ainakin kerran mieheltäni tuli spermaa jo ennen varsinaista laukeamista, mutta se on toinen tarina se.

Vastaus tiivistettynä; nainen Kyllä tuntee miehen tulemisen sisäänsä.

N46

Vierailija
18/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään juurikaan, mutta hyllähän mies huohottaa ja murisee niin että tietää mitä tapahtui. Ja käteenvedossa toki  myös.

Ei muuten.

Vierailija
19/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsit, kuivasit ku**in verhoihin ja lähdit taas huopatossutehtaalle töihin Jopolla.

Vierailija
20/39 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, mies havaitsee 100% varmuudella kun nainen feikkaa. Jotkut miehet feikkaavat, että eivät sitä havaitsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä