Kannatan tukien leikkauksia koska en saa tukia yhteiskunnalta.
Ainoa raha mitä olen saannut on armeijan päiväraha ja sekin oli naurettavan vähän.
Tuet pois kaikilta kiitos!
Nykyinen hallitus on hyvä.
Kommentit (32)
Peruskoulu maksulliseksi, ainakin 15000€ lukuvuodesta. Kirjastoihin pääsymaksu 50€. Arvonlisäveroa vaan lisää tonne 38-40% huitteille . Yksityisautoiluvero 2500€ vuodessa. Joukkoliikenne ilmainen, mutta vuosivero jokaiselle vaik ei käyttäskään 800€. Lääkärikäynnit ilmaiset, mutta reseptit ja sairauslomatodistukset maksaisivat 40€ kpl, kuin myös hoitotarvikkeet 10€kpl. Sokerivero 45% ja rasvalle 50%.
Eniten tukia väärinkäyttävät tuntemani ihmiset ovat porvareita. He tietävät miten systeemiä parhaiten voi kupata.
Esim opiskeluaikana elin itse ilman asumistukea, koska mies oli töissä. Sen sijaan kokoomustuttavat kikkailivat samassa tilanteessa niin, että olivat kirjoilla eri osoitteissa , ja nauttivat maksimitukia (esim opiskeleva hlö vuokraa yhteisen kodin ja työssäkäyvä on paperilla vuokralla appivanhempien luona). Samoin eräs porvarikaveri oli tahallaan työtön (ansiosidonnaisella tottakai) kaksi eri kertaa äitiyslomien jälkeen kaksi vuotta, kun kotihoidon tuki on niin pieni...
Nämä ovat pieniä esimerkkejä, porvari kyllä löytää keinot "verosuunnitteluun" ym. jotta maksimoi hyödyt itselle, mutta myös tuollaisissa ns. köyhille tarkoitetuissa tuissa he ovat usein suurimmat hyötyjät. Eikä heillä ole mitään moraalista tuskaa tehdä näin. Ideologian ydin itseasiassa on , että elämä on kilpailu, jossa vahvin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin invapaikat pitää poistaa, en hyödy mitenkään.
Ei helkkarissa,miten kanttihousut sitten pysäköi.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulu maksulliseksi, ainakin 15000€ lukuvuodesta. Kirjastoihin pääsymaksu 50€. Arvonlisäveroa vaan lisää tonne 38-40% huitteille . Yksityisautoiluvero 2500€ vuodessa. Joukkoliikenne ilmainen, mutta vuosivero jokaiselle vaik ei käyttäskään 800€. Lääkärikäynnit ilmaiset, mutta reseptit ja sairauslomatodistukset maksaisivat 40€ kpl, kuin myös hoitotarvikkeet 10€kpl. Sokerivero 45% ja rasvalle 50%.
Moni perhe ei voisi enää laittaa lasta peruskouluunkaan, joten säästettäisiin näin myös opettajien palkoissa. Jippii!
Vierailija kirjoitti:
Töihin vain kaikki, mulle ekana työpaikka kiitos. Pakottakaa joku ottamaan minut töihin että saisi elämään vähän sisältöä ja samalla sitä rahaa.
Mites koulutuksen ja työmotivaation kanssa on? Onko nämä kondiksessa.
Katotaan miten se suu sitten pannaan kun joudut työttömäksi tai sairastut yllättäen vakavasti. En lähtisi turhaan ilkkumaan näiden asioiden kanssa. Pilkka voi osua omaan nilkkaan. Toivottavasti karma vielä muistuttaa sinuakin tästä asiasta. trolli
Vierailija kirjoitti:
Ylen DEI koulutuksiin 1000 euron lisävero jokaiselle suomalaiselle.
Millä sitten elät jos et käy töissä, mutta et saa tukiakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin vain kaikki, mulle ekana työpaikka kiitos. Pakottakaa joku ottamaan minut töihin että saisi elämään vähän sisältöä ja samalla sitä rahaa.
Minäkin voin hakea kirurgin paikkaa ilman alan koulutusta, heh heh=). Tai vaikka kampaajaksi ilman koulutusta. Katsotaan minkälaisia kampauksia sieltä sitten syntyy pelkällä mututuntumalla, samallahan pääsisin hipeilöimään kauniiden naisten hiuspohjia, heh heh, tiedä vaikka rikkoisin jonkun avioliiton samalla tai vaikka veisin juuri sinun puolisosi, heh heh=)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voin hakea kirurgin paikkaa ilman alan koulutusta, heh heh=). Tai vaikka kampaajaksi ilman koulutusta. Katsotaan minkälaisia kampauksia sieltä sitten syntyy pelkällä mututuntumalla, samallahan pääsisin hipeilöimään kauniiden naisten hiuspohjia, heh heh, tiedä vaikka rikkoisin jonkun avioliiton samalla tai vaikka veisin juuri sinun puolisosi, heh heh=)
Ei koulutusta mihinkään, työmotivaatiota ei senkään vertaa.
Luulisin.
Tulovero 60 prosenttiin yli 2000 € palkoissa, koska minä en saa palkkaa.
Niinpä. Pois kaikki sellaiset tuet, mitä ei makseta minulle!