Retrospektio đ€
On tÀmÀkin palsta melkoinen runsaudensarvi. Tarkoitan sitÀ jopa hyvÀllÀ ja epÀironisesti.
TÀÀllÀ oppii sen, ettÀ naiset ovat ihan samanlaisia seksinnÀlkÀisiÀ pikku irstailijoita kuin miehetkin.
Joskus teini-ikÀisenÀ kuvittelin, ettÀ seksi ei voisi vÀhempÀÀ kiinnostaa tavallisia tyttöjÀ ja koin hirveÀÀ hÀpeÀÀ ja paljastumisenpelkoa tatinhakkaamisesta. Jos tÀstÀ palstasta on mitÀÀn pÀÀteltÀvissÀ, niin samanlainen lotina se on tyttöjenkin peittojen alta kuulunut.
Kommentit (3)
IkÀvÀÀ ettÀ olet saanut konservatiivisen kotikasvatuksen. MinÀ keksin mielihyvin jo pikkutyttönÀ ja olen nauttinut seksistÀ koko ikÀni - tosin aika pitkÀÀn ilman miestÀ. Sopiva löytyi vasta aikuisiÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀÀ ettÀ olet saanut konservatiivisen kotikasvatuksen. MinÀ keksin mielihyvin jo pikkutyttönÀ ja olen nauttinut seksistÀ koko ikÀni - tosin aika pitkÀÀn ilman miestÀ. Sopiva löytyi vasta aikuisiÀllÀ.
Ei se kyllÀ kotikasvatuksesta johtunut. Ei meillÀ kotona puhuttu seksuaalisuudesta sen enempÀÀ positiiviseen kuin negatiiviseenkaan sÀvyyn.
Olin teini 90-luvun ja 2000-luvun vaihteessa. Ei siihen aikaan vielÀ lÀheskÀÀn niin avoimesti puhuttu seksuaalisuudesta kouluissa tai yhteiskunnassa yleisemminkÀÀn.
En minÀ suoraansanoen edes tiedÀ mistÀ ne omat kuvitelmani olin keksinyt.
Naisilla on klitoris pelköstÀÀn seksuaalisen mielihyvÀn tuottamiseksi itselleen.
Ja toki hen sen myös osaavat.