Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Retrospektio 🤔

Vierailija
14.08.2024 |

On tämäkin palsta melkoinen runsaudensarvi. Tarkoitan sitä jopa hyvällä ja epäironisesti.

Täällä oppii sen, että naiset ovat ihan samanlaisia seksinnälkäisiä pikku irstailijoita kuin miehetkin.

Joskus teini-ikäisenä kuvittelin, että seksi ei voisi vähempää kiinnostaa tavallisia tyttöjä ja koin hirveää häpeää ja paljastumisenpelkoa tatinhakkaamisesta. Jos tästä palstasta on mitään pääteltävissä, niin samanlainen lotina se on tyttöjenkin peittojen alta kuulunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on klitoris pelköstään seksuaalisen mielihyvän tuottamiseksi itselleen. 

Ja toki hen sen myös osaavat. 

Vierailija
2/3 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet saanut konservatiivisen kotikasvatuksen. Minä keksin mielihyvin jo pikkutyttönä ja olen nauttinut seksistä koko ikäni - tosin aika pitkään ilman miestä. Sopiva löytyi vasta aikuisiällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että olet saanut konservatiivisen kotikasvatuksen. Minä keksin mielihyvin jo pikkutyttönä ja olen nauttinut seksistä koko ikäni - tosin aika pitkään ilman miestä. Sopiva löytyi vasta aikuisiällä.

Ei se kyllä kotikasvatuksesta johtunut. Ei meillä kotona puhuttu seksuaalisuudesta sen enempää positiiviseen kuin negatiiviseenkaan sävyyn.

Olin teini 90-luvun ja 2000-luvun vaihteessa. Ei siihen aikaan vielä läheskään niin avoimesti puhuttu seksuaalisuudesta kouluissa tai yhteiskunnassa yleisemminkään.

En minä suoraansanoen edes tiedä mistä ne omat kuvitelmani olin keksinyt.