Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUHLASIN ELÄMÄSTÄNI 10 VUOTTA...

Karin84
14.08.2024 |

Nimeni on Karin ja olen 40-vuotias. Olen ollut naimisissa 13 vuotta. Olen jo pitkään epäillyt tunteitani miestäni kohtaan - onko hän todella se oikea? Rakastanko häntä edes vai olenko hänen kanssaan vain mukavuudenhalusta? Ehkä vain tuhlaan aikaani? Tuntui siltä, että viimeiset nuoruusvuoteni valuvat hukkaan. En tiennyt mitä tehdä tai kenen kanssa puhua. Päätösten tekeminen tuntui minulle liian suurelta ja pelottavalta askeleelta.

Onnekseni päädyin selvännäkijä Jannen puheille - jo ensimmäinen istunto toi elämääni selkeyttä, tarjosi mielenrauhaa ja antoi rohkeutta tehdä päätöksiä. Janne on sukua, jossa naisilla on aina ollut vahvoja näkijän kykyjä. Hän tiesi minusta asioita, joista en ole kertonut kenellekään.

Voit ottaa yhteyttä Janneen tältä sivulta: https://www.tulevikuennustus.ee/

Hän puhuu myös suomea.

Onko kellään muulla kokemuksia selvännäkijästä? Miten se vaikutti elämäsi päätöksiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen mainos tällä kertaa...

Vierailija
2/5 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ikinä ottaa yhteyttä selvännäkijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Karin84
3/5 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa kuulostaa mainokselta, mutta Janne todella auttoi minua.

Vierailija
4/5 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa kuulla, että sait tukea ja mielenrauhaa tilanteeseesi. Päätöksenteon vaikeus on varmasti tuttua monille. Kiitos, että jaoit tämän!

Hälla12
5/5 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut skeptinen selvännäkijöiden suhteen, mutta tarinasi herätti kiinnostukseni. Joskus ulkopuolinen näkökulma voi olla juuri se, mitä tarvitaan vaikeassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän