Voiko sänky olla liian korkea? Meillä patjan reuna n.80cm korkeudessa
Päiväpeittoja on hankala löytää mitkä menee mun makuun tarpeeksi alas reunan yli kun on noin korkea. Muuten aika kiva köllötellä kun on korkea.
Kommentit (7)
Sängyn kannattaa olla matala. Niin ei satu kun siitä tipahtaa. Kahdelle naiselle on käynyt sama putoaminen. Työntyy unissaan jatkuvasti minuun päin niin vaihdoin toiselle puolelle missä oli paljon tilaa. Muks ääni ja heräsin siihen kun nainen tipahti lattialle.
Vierailija kirjoitti:
eihän tuohon normaalimittaiset edes pääse ilman jakkaraa. (keskimittaiselle naiselle vyötärön korkeudella!)
Eikä ole vyötärön korkeudella. Olen 167cm ja reuna on ihan reiden yläosan tienoilla, tai nivusen miten tuon nyt sanoo. Ap
Mitä enemmän kolotuksia ja vaivoja, silloin se kokeus on paras mistä istuma-asennosta ei tarvitse kauhean alhaalta alkaa ponnistamaan ylös. Miettikää vaikka sellaista ylipehmoista sohvaa johon oikein uppoaa ja on oikein alhaalla. Sieltä on hankala nousta. Parempi vähän korkeammalla. Ei tule ponnistaessa kushet housuun.
Ihan lattian rajasta on hankalampi ponnistaa ylös. Ei tietysti nuorena ja vetreänä haittaa, mutta mitä enemmän tulee ikää, painoa ja ylimääräistä vatsamakkaraa tielle niin haittaavat.
Voi.
Minulla on vain jousettomat patjat lattialla, koska selkä ja polvivamma tykkää paremmin.
eihän tuohon normaalimittaiset edes pääse ilman jakkaraa. (keskimittaiselle naiselle vyötärön korkeudella!)