Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehistä, jotka

Vierailija
14.08.2024 |

töissä tervehtivät ja juttelevat pari sanaa, mutta jos tulevat puolison tai jonkun perheenjäsenen kanssa kaupungilla vastaan, eivät ole näkevinään.

Minä en tajua ja lopetan tälläisten luusereiden tervehtimisen myös töissä. Ihme käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajuan. Töissä ollaan työkavereiden kanssa ja vapaa-ajalla ollaan perheen kanssa. Mikä tässä on sinun vaikea tajuta?

Vierailija
2/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijät kuvittelee, että teillä on "jotain", kun olette sentään moikanneet :D Sitten ovat noloina, ettei vaan emäntä saa tietää, että töissä moikkaillaan muita naisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tajuan. Töissä ollaan työkavereiden kanssa ja vapaa-ajalla ollaan perheen kanssa. Mikä tässä on sinun vaikea tajuta?

Ai silleen, että ei edes päin katsota eikä tervehditä, jos tullaan vaikka kaupassa vastaan? Sori mutta minä en tajua tuollaista käytöstä.

Vierailija
4/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti mies? Typerä yksioikoinen putkiaivo.

Vierailija
5/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammallakin työpaikalla havainnut tätä meininkiä. Naurettavaa käytöstä. En enää katso edes töissä päinkään näitä kaksinaamaisia "sankareita". Olen itse sama ihminen töissä ja vapaalla enkä voi sietää teeskentelijöitä.

Vierailija
6/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, vaan nainen. Välttelen kaupassa työkavereita, jos näen. En jaksa alkaa esittelemään työkavereita miehelleni, enkä jaksa alkaa puhua mitään muutakaan. 

Vierailija
7/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on vähän pakko yrittää sietää sinun läsnäoloasi, mutta onneksi vapaa-ajalla ei ole enää pakko niin tehdä. Mietitkö yhtään miltä näyttäisi ihmisten silmien edessä tervehtiä sinun kaltaista kylä pyörää??

Vierailija
8/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijät kuvittelee, että teillä on "jotain", kun olette sentään moikanneet :D Sitten ovat noloina, ettei vaan emäntä saa tietää, että töissä moikkaillaan muita naisia...

Tai vaimot ovat niin mustasukkaisia.

Vierailija
9/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toisen kohtelias tervehtiminen muka on kenenkään kanssa olemista? Jos tervehdit naapuria rapussa ohimennen, niin oletko hänen kanssaan? 

Vierailija
10/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se noloa jos kaverit näkisivät juttelemassa naiselle josta ei tiedä onko se laiva vaiko lumimies. Imago kärsisi.

Vierailija
11/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai silleen, että ei edes päin katsota eikä tervehditä, jos tullaan vaikka kaupassa vastaan? Sori mutta minä en tajua tuollaista käytöstä.

Itse en kaupassa kiinnitä muihin ihmisiin suurempaa huomiota. Hyvinkin voi mennä tuttuja ohi huomaamatta.

Vierailija
12/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on vähän pakko yrittää sietää sinun läsnäoloasi, mutta onneksi vapaa-ajalla ei ole enää pakko niin tehdä. Mietitkö yhtään miltä näyttäisi ihmisten silmien edessä tervehtiä sinun kaltaista kylä pyörää??

Älä sitten tervehdi töissäkään. Problem solved.

Vierailija
13/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, vaan nainen. Välttelen kaupassa työkavereita, jos näen. En jaksa alkaa esittelemään työkavereita miehelleni, enkä jaksa alkaa puhua mitään muutakaan. 

Oletpa juntti.

Vierailija
14/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan se noloa jos kaverit näkisivät juttelemassa naiselle josta ei tiedä onko se laiva vaiko lumimies. Imago kärsisi.

Oliko tämän tarkoitus olla hauska kommentti? Ei yhtään nyt mene jakeluun.

Vierailija
15/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko vakavalla naamalla väität naisten helmasynniksi mustasukkaisuuden?

Vierailija
16/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin tervehtiä hyvän tavan vuoksi, ei liene liikaa vaadittu.

Vierailija
17/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei huomaa, niin paha on tervehtiä.

Vierailija
18/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei huomaa, niin paha on tervehtiä.

Näitä sattuu joskus ihan kaikille. Nyt on kuitenkin kyse ihan säännönmukaisesta ignooramisesta "siviilissä". Eli selkeästi jopa huomataan vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin läsnäolo, mutta luimitaan häntä koipien välissä rouvan tai lasten kanssa ohi kuin ei oltaisi ikinä nähtykään. Se on hyvin outoa, epäkohteliasta ja typerää oletetusti (?) täysjärkiseltä ja oikeustoimikelpoiselta aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
19/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä äijät reagoisivat, jos kylillä itse oikein kovaan ääneen ja tuttavallisesti huikkaisi tervehdyksen. Ainakin saisivat naama punaisena selitellä vaimolleen ja se jo olisi huvittavaa katsottavaa.

Vierailija
20/22 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heitä ei vain työkaveri kiinnosta. Töissä tervehdin kaikkia vaikken isossa talossa tiedä yhtään kuka tervehditty henkilö on. En välttämättä vapaalla tunnistaisi montaakaan samassa firmassa töissä olevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän