Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on pakkasraja ettei lapsen tarvitse lähteä kouluun??

Vierailija
07.02.2007 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuhoutuu keuhkoista soluja ainakin. Meillä perheessä kaikilla astmaa ja tasan ei mennä ulos.

Vierailija
42/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 luokkalaisilla raja on 3 km. Teitä kusetetaan nyt rajusti.

Vierailija:

Kunnalla ei rahaa, kuin erityistarpeessa. Ei siinä tee mieli laittaa lasta tarpomaan 30 asteen pakkasessa.

Pitää vähän osata ajatella, että jokainen ei asu siinä koulun vieressä.

Olen aina kuulunut kyyditettävien joukkoon onneksi, tosin näillä keleillä linja-auto tuli aina vähintään tunnin myöhässä.

Vierailija:

On se kumma kun näihin ketjuihin aina löytyy joku, joka ei hahmota sitä, että vaikka vaikeasti astmaattiset eivät voikaan mennä -30 asteessa ulos, niin suurin osa lapsista siihen pystyy. Meidän lievää astmaa sairastava lapsi muuten lähti tänään kävellen kouluun, tosin matkaa on vain 1 km ja pakkasta 27 astetta. Mutta eipä käynyt edes mielessä että olisin jäänyt lapsen kanssa kotiin - ja mitähän työnantaja siitä olisi sanonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla oli oma reittinsä, tietty mitä kulki ja kaikki me jotka asuimme sen reitin ulkopuolella jouduimme kävelemään tuon matkan. Onneksi minulla ei ollut ihan pisin matka käveltävänä.

Ja bussit todellakin oli usein myöhässä pakkasilla ja muutaman kerran kävi niin, että koko autoa ei edes tullut. Siinähän sitten kävelit kotiin takaisin.

Tuossa vierähti hyvin nopeasti yksi tunti.

42

Vierailija
44/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että keuhkoista tuhoutuu soluja :-)

Liekkö vaarallistakin?

Huomaa että ei ole ollut kunnon pakkasia ihan äsken... ja mitenkän ihmeessä ne pärjää tulla Siperiassa? luulis että keuhkot on kaikilla ihan paskana..

Vierailija
45/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Bussilla oli oma reittinsä, tietty mitä kulki ja kaikki me jotka asuimme sen reitin ulkopuolella jouduimme kävelemään tuon matkan. Onneksi minulla ei ollut ihan pisin matka käveltävänä.

Ja bussit todellakin oli usein myöhässä pakkasilla ja muutaman kerran kävi niin, että koko autoa ei edes tullut. Siinähän sitten kävelit kotiin takaisin.

Tuossa vierähti hyvin nopeasti yksi tunti.

42

Vierailija
46/46 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paikka osoitettiin 5 kilomertin päässä olevasta päiväkodin yhteydessä olevasta esikoulusta.

Minä jouduin omalla kustannuksellani viemään joka aamu lapsen sinne. Linkkurilla menimme, odotin 4 tuntia ja tulmme linkkurilla pois. Kyyditystä ei järjestetty, ei pyytämällä, ei vaatimalla, ei ollenkaan.

Köyhillä kunnilla ei ole moiseen varaa.

Vierailija:

1-2 luokkalaisilla raja on 3 km. Teitä kusetetaan nyt rajusti.

Vierailija:

Kunnalla ei rahaa, kuin erityistarpeessa. Ei siinä tee mieli laittaa lasta tarpomaan 30 asteen pakkasessa.

Pitää vähän osata ajatella, että jokainen ei asu siinä koulun vieressä.

Olen aina kuulunut kyyditettävien joukkoon onneksi, tosin näillä keleillä linja-auto tuli aina vähintään tunnin myöhässä.

Vierailija:

On se kumma kun näihin ketjuihin aina löytyy joku, joka ei hahmota sitä, että vaikka vaikeasti astmaattiset eivät voikaan mennä -30 asteessa ulos, niin suurin osa lapsista siihen pystyy. Meidän lievää astmaa sairastava lapsi muuten lähti tänään kävellen kouluun, tosin matkaa on vain 1 km ja pakkasta 27 astetta. Mutta eipä käynyt edes mielessä että olisin jäänyt lapsen kanssa kotiin - ja mitähän työnantaja siitä olisi sanonut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi