Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdeditko ystävän tai sukulaisen ökyelämäntyyliä?

Vierailija
13.08.2024 |

Mä myönnän julkisesti et kadehdin enkä siedä tätä ihmistä yhtään.

Ei tarvii käydä oikeissa töissä vaan voi harrastaa koko päiväisesti juttuja, joista saa sitten vielä hyvät tulot.

On niin kultalusikka persiissä tyyppi kuin vain voi olla. Opiskellut monta tutkintoa ja asunut ulkomailla tekemässä jotain liiba laaba töitä. Mut rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja omaisuus on yksin hällä jotain 2,5 miljoonaa vähintään.

Asuu maalla hienossa kartanossa ja omistaa asuntoja mm Ullanlinnassa ja Eirassa.

Ajelee täyssähköautolla ja vaihtaa uuteen aina ennen ekaa katsastusta. Eivät tee ukkonsa kanssa mitään itse, mm renkaan vaihtoon viedään auto pajalle.

Ja käyvät ulkomailla ja monta kertaa vuodessa kylpylöissä ja regatoissa Suomessa.

Ai et mua korpee miten voi elää tollasta elämää Suomessa. Ei oo tietookaan tasa-arvosta kyllä.

Joo ihan julkisesti kehtaan sanoa et inhoon tärä ns ystävääni

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, että elämästään saa ihan sellaista millaista siitä haluaa. Mutta valittamalla se ei kyllä onnistu.

Aina löytyy näitä selittelijöitä ja olosuhteiden uhreja jotka eivät vaan halua nähdä sitä vaivaa että elämästä saisi irti sen mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä