Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelias mies

Vierailija
13.08.2024 |

Miten te hiljaisemmat kestätte puheliasta puolisoa? Itselläni on mies, joka tulee viereen höpöttämään ja selostaan asioita, vaikka itseäni ei hirveästi kiinnostaisi. Eikä auta sanoa asiasta kun toinen suuttuu. Miten sanoa ystävällisesti että ei kiinnosta? Tai voisitko olla hiljaa ja palataan asiaan myöhemmin. Itse voisin olla hiljaa vaikka kuinka kauan, varsinkaan jos ei ole mitään asiaa. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiljainen mies. Itse pölötän paljon. En tiedä jaksaisinko itse puheliasta kumppania, mutta voisi tuo mies enemmän puhua.. Toinen lapsemme hiljainen ja toinen puhelias. 

Vierailija
2/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette alun perin edes päätyneet yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat täydentävät toisiaan jne.

Vierailija
4/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kestäisi sellaista jatkuvasti pälpättävää puolisoa. En minäkään ymmärrä, että miten olette edes päätyneet yhteen?

Vierailija
5/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein meinaa kestää. Ja monologi saattaa jatkua vaikka kuinka pitkään, yleensä jostain vain häntä kiinnostavasta erityisaiheesta. Uuvuttaa ja väsyn noista jutuista. 

Vierailija
6/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon on ihmisillä sellaisia ominaisuuksia, jotka eivät ole sen arvoisia etteikö niiden takia kannattaisi lähteä parisuhteeseen, mutta alkavat pidemmän päälle ärsyttämään tai pahenevat suhteen edetessä. Eihän kukaan ikinä pariutuisi kenenkään kanssa, jos olisi niin pienestä kiinni.

Eri

Vierailija
7/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti ei osaa lukea keskustelukumppanin kiinnostuksen astetta sanattomasta viestinnästä eikä kykene vastavuoroisuuteen.

Vierailija
8/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se puhuu? Itse olen hiljainen ja harvoin nousee mieleen mitään sanottavaa.

Vierailija
9/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sellainen joka ottaa alkoholia ja alkaa sitten höpöttämään on hirveän tylsää kuunneltavaa.

Vierailija
10/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä sellainen joka ottaa alkoholia ja alkaa sitten höpöttämään on hirveän tylsää kuunneltavaa.

Selvinpäin.

Vierailija
11/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta kommentoin näin hiljaisempana naisena, että minusta kiinnostuvat lähes poikkeuksetta vain puheliaat miehet. Enemmän siis ihmettelisin miten kaksi keskenään samanlaista päätyy yhteen. En näe tilannetta jossa kaltaiseni hiljaisempi mies kiinnostuisi minusta tai ainakaan saisi asioita edistettyä samalla lailla kuin puheliaampi. Ja on omastakin mielestäni vastakohdassa jotakin paljon kiinnostavampaa kuin samanlaisessa.

Vierailija
12/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se puhuu? Itse olen hiljainen ja harvoin nousee mieleen mitään sanottavaa.

En ole ap, mutta minun mies puhuu ihan kaikkea. Jos katson televisiota, tulee arvostelemaan juontajia ja kertoo heistä juttuja. 

Vierailija
13/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi koskaan laittaa aivoja narikkaan vaan kaikki pitää analysoida ja arvioida.

Vierailija
14/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta kommentoin näin hiljaisempana naisena, että minusta kiinnostuvat lähes poikkeuksetta vain puheliaat miehet. Enemmän siis ihmettelisin miten kaksi keskenään samanlaista päätyy yhteen. En näe tilannetta jossa kaltaiseni hiljaisempi mies kiinnostuisi minusta tai ainakaan saisi asioita edistettyä samalla lailla kuin puheliaampi. Ja on omastakin mielestäni vastakohdassa jotakin paljon kiinnostavampaa kuin samanlaisessa.

Keskustelukykyinen voi olla vaikka ei olisi erityisemmin puhelias. Liian puhelias täyttää kaiken ajan omalla äänellään vaan rakkaudesta omaan ääneensä ja itseensä.

Vierailija
15/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat täydentävät toisiaan jne.

Toisin sanoen miehen lompakon sisältö täydentää naista.

Vierailija
16/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lompakko kiinnostaa, muttei miehen jutut. Reilu peli.

Vierailija
17/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelias' ei ole oikein kuvaava sana.

Yksi p uhelias voi olla ns moottoriturpa, jollain on paljon sanottavaa.

Vierailija
18/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiljaiselle, ettei kumpikin vain nökötä tuppisuuna. 

Mutta puheliaalle ihmiselle, joka tykkää keskustella, voi olla hyvin turhauttavaa ns. puhua seinille, kun toista ei saa vastavuoroiseen keskusteluun.

Toki aina on myös ihmisiä, jotka eivät puhuessaan edes halua kommunikoida, vaan vain paasata monologia. Mutta he ovat sitten raskaita riippumatta siitä onko itse täysin hiljainen vai keskustelija. 

Vierailija
19/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiljaiselle, ettei kumpikin vain nökötä tuppisuuna. 

Mutta puheliaalle ihmiselle, joka tykkää keskustella, voi olla hyvin turhauttavaa ns. puhua seinille, kun toista ei saa vastavuoroiseen keskusteluun.

Toki aina on myös ihmisiä, jotka eivät puhuessaan edes halua kommunikoida, vaan vain paasata monologia. Mu

Ei hiljainen aina ole mikään tuppisuuna mököttäjä. Kyllä hiljainenkin voi osata keskustella, juttua ei vaan tule niin paljon kuin puheliaalta. Ja kuten totesin, minusta yleensä juuri puheliaat kiinnostuvat, mitä puheliaampi sitä varmemmin, että eipä tuo hiljaisuus vaikuta kaikkia haittaavan. Jos just sinä et hiljaisista tykkää, se ei tarkoita ettei tuolla voisi olla vaikka kuinka paljon sellaisia jotka tykkäävät.

Vierailija
20/23 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lompakko kiinnostaa, muttei miehen jutut. Reilu peli.

No jaa, kuuntelen väkisin juttuja ja lainaan miehelle rahaa tai ostan hänelle ruokaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme