Ystävän lapsi paljasti oikeat ajatukset
"Ystävä"pariskuntamme 6-vuotias lapsi vahingossa lipsautti vanhempansa todelliset aatteet puolisostani, kun olin lapsen kanssa kahdestaan. Eivätkä olleet mitenkään mairittelevia. Ja mukula on sen ikäinen, ettei todellakaan ole itse keksinyt näitä.
Sinällään ei yllätä, olen huomannut muutenkin olevan aika eri arvot kuin meillä. Mutta ainahan se hieman harmittaa, kun huomaa ihmisten olevan muuta, mitä antavat naamatusten ymmärtää. Ihmisethän nyt puhuvat muutenkin kakkaa selän takana, ei siis oikeastaan yllätä mikään.
En kuitenkaan tarvitse arkeeni ystäviä, jotka pilkkaavat itselleni tärkeintä ihmistä. Muksu on kyllä mukava, ainakin vielä, se on ainoa harmi, kun yhteydenpito jää.
Sanoisitteko jotain, vai antaisitteko vain asian olla ja jatkaisitte elämää? Maailmassa kannattaa kuitenkin mennä kohti positiivista, eikä murehtia toisten pahoja sanoja.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en antaisi asian olla vaan pistäisin kaveruuden poikki. Mitä tuollaisilla kavereilla tekee jotka puhuu paskaa selän takana? Mä ainaskin oon sen verran äkkiväärä. On se hyvä että penskat on rehellisiä kun aikuiset ei voi.
Mä luotan keskustelun voimaan. Välien katkaisija on ihan samaa kastia kuin juoruilijat.
Kerran voi sanoa aikuiselle ihmiselle, jos tämän käytös häiritsee. Tämän tulee johtaa anteeksipyyntöön ja vakuutukseen, että käytös muuttuu. Aidostiko uskot kyräilijän tällaiseen pystyvän? Sitähän minäkin. Eli älä tuhlaa aikaasi paskasti kasvatettuihin aikuisiin
eli, jos joku ei pidä jostain asiasta ja kohteliaisuuttaan ei ole edes siitä sinulle suoraan maininnut, niin sen pitää pyytää sinulta anteeksi ja vakuuttaa muuttavansa mielipiteitään???????????
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa: ja tyyli/sanat joita lapsi osaa toistaa, ovat törkeitä. Keksitte varmaan halventavia sanoja, joita ette haluaisi kuulla "ystävienne" suusta.
Mutta, ehkä tosiaan olen vain idiootti, kun pahoitin mieleni. Olen kuitenkin jatkossa idiootti ilman ko. ystäviä.
Tämä selvensi asiaa. Tietenkään et voi olla tuollaisten ihmisten kanssa ja heidän asenteensa ei muutu anteeksipyynnöllä. Ghostaa heidät ja etsi parempia kavereita. Jos alkavat ihmetellä, sano vain että mielestäsi teillä on niin erilaiset arvomaailmat. Älä mainitse heidän lastaan mitenkään.
Miksi sinä ja habibisi haluaisitte olla rasistien kanssa ja miksi rasistit haluaisivat olla teidän kanssanne?
somemaailmassa eläneet lumihiutaleet ovat oppineet vastaanottamaan vain positiivisia mielipiteitä. kaikki eri mieltä olevat ihmiset estetään ja ollaan omassa kuplassa.