Katinkullan miesten ja naisten yhteinen saunaosasto
Muistaako muut kun Katinkullassa oli ennen miesten ja naisten yhteinen saunaosasto, jossa kaikki oli alasti. Siellä alasti miehet ja naiset samassa saunassa, yhteiset suihkut ja porealtaat.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Minä poistuin saunasta ensin. Mies tuli heti perässäni. Näin kun mies oli innostunut näkemästään. Menin suihkuun. Mies oli mennyt porealtaaseen. Menin sinne hetkeä myöhemmin ja siellä oli jo useita miehiä, mutta menin sinne silti. Alasti. Tuntui erikoiselta, kun useita miehiä katsoi yhtäaikaa kun laskeuduin porealtaaseen muiden katsellessa, alasti.
Nyt ei joku täsmää..ensin siirsit saunassa haarakiilan sivuun ja nyt kuitenkin menet alasti porealtaaseen 🤔 taitaa olla miehen tuotosta tämä kirjoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä poistuin saunasta ensin. Mies tuli heti perässäni. Näin kun mies oli innostunut näkemästään. Menin suihkuun. Mies oli mennyt porealtaaseen. Menin sinne hetkeä myöhemmin ja siellä oli jo useita miehiä, mutta menin sinne silti. Alasti. Tuntui erikoiselta, kun useita miehiä katsoi yhtäaikaa kun laskeuduin porealtaaseen muiden katsellessa, alasti.
Nyt ei joku täsmää..ensin siirsit saunassa haarakiilan sivuun ja nyt kuitenkin menet alasti porealtaaseen 🤔 taitaa olla miehen tuotosta tämä kirjoitus
Minä olen eri nainen, tässä samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eri nainen, tässä samassa paikassa.
Jaa no sitten 😄
Vierailija kirjoitti:
Istut viereeni ja tunnen vartalosi lähelläni poreet tuntuvat hyvältä ihollani samalla tunnen kätesi laskeutuvan reidelleni sen kosketus saa kaluni heräämään
Tunnen ihollani värähdyksen, kun huomaan mitä kosketukseni sai aikaan sinussa. Isot rintani yrittävät pysyä pinnan alla
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ihollani värähdyksen, kun huomaan mitä kosketukseni sai aikaan sinussa. Isot rintani yrittävät pysyä pinnan alla
Huomaan katsellani kuinka rintasi liikkuvat veden pinnalla ja nännisi ovat kovettuneet kätesi liikkuu reideltäni ylös karvaiselle vatsalleni, seuraan katsettasi josta heijastuu himosi ja siirrän käteni reidellesi nautin sen pehmeydestä ja liikutan kättäni edelleen
Osa väestä poistuu ja väistän heitä, että pääsevät lähtemään altaasta. Samalla rintani koskevat sinua ja värähdän kun isot paljaat rintani koskevat rintaasi
Vierailija kirjoitti:
Osa väestä poistuu ja väistän heitä, että pääsevät lähtemään altaasta. Samalla rintani koskevat sinua ja värähdän kun isot paljaat rintani koskevat rintaasi
Rintojesi kosketus tuntuu hyvältä ja kosketa hetken kädelläni toisen pehmeää pintaa jäämme kahden altaaseen ja tartun vyötäröllesi nostan sinut istumaan syliini ja pakarasi tuntuvat hyvältä
Tilanne on erikoinen. Muut ovat poistuneet ja olemme altaassa tällä hetkellä kahden. Nostit minut juuri yllättäen syliisi, lähelle iitseäsi, se tuntuu hyvältä. Laitan poreet uudelleen päälle
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on erikoinen. Muut ovat poistuneet ja olemme altaassa tällä hetkellä kahden. Nostit minut juuri yllättäen syliisi, lähelle iitseäsi, se tuntuu hyvältä. Laitan poreet uudelleen päälle
Entisestään kiihoittuneempana käteni siirtyvät reisiesi väliin ja vulvallesi sormeni avaavat häpyäsi ja hyväilevät avointa pilluasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisestään kiihoittuneempana käteni siirtyvät reisiesi väliin ja vulvallesi sormeni avaavat häpyäsi ja hyväilevät avointa pilluasi
Värähdän tuntematonta kosketustasi, mutta se tuntuu hyvältä. Vaihdan vähän asentoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värähdän tuntematonta kosketustasi, mutta se tuntuu hyvältä. Vaihdan vähän asentoa
Olet edessäni polvillasi haluat minun ottavan takaa.työnnän pari sormea liukkaaseen vaginaan liutan niitä joka sopukkaan suutelen niskaasi ja anaan häpyäsi ja työnnän turvonneena kovan kaluni hitaasti syvälle pilluusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet edessäni polvillasi haluat minun ottavan takaa.työnnän pari sormea liukkaaseen vaginaan liutan niitä joka sopukkaan suutelen niskaasi ja anaan häpyäsi ja työnnän turvonneena kovan kaluni hitaasti syvälle pilluusi
Nojaan altaan reunaan ja tunnen kuinka kova olet takanani. Sormesi tuntuu ihanalle ja suudelmasi kaulallani saa minut kiihkon valtaan
Tunnen kätesi isoilla rinnoillani. Rintani eivät mahdu käteesi, hamuat ja puristelet niitä malttamattomana. Hyväilet käsilläsi kovettuneita nännejäni.
No ei siitä monta vuotta ole kun ainakin pukuhuonetila oli yhteinen. Siellä oli riisuutumiskopit, josta me miehet menimme munasillaan suihkuun. Kas kummaa, naisia tuli vastaan.