Janna Hurmerinta ja salaperäinen ranskalaiskomistus: ero!
Janna Hurmerinta ja salaperäinen ranskalaiskomistus: ero!https://www.seiska.fi/kotimaa/janna-hurmerinta-ja-salaperainen-ranskala…
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt kuunnella hänen laulamistaan, ei vain iske - korviin sattuu.
Ei olisi "laulaja", ilman vanhempien kuuluisuutta.
On se laulaja. On vain nuori ja epävarma. Sitten kun uskaltaa vähentää pakkelia, uskaltaa myös laulaa koskettavasti ilman liikoja krumeluureja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se laulaja. On vain nuori ja epävarma. Sitten kun uskaltaa vähentää pakkelia, uskaltaa myös laulaa koskettavasti ilman liikoja krumeluureja.
Nuori ja epävarma? Eikös se käy jo neljättä kymmentä?
Vierailija kirjoitti:
Jannan ei kannattaisi vetää pakkelia liialti naamaan, on luonnon kaunis nainen jo muutoinkin ilman ehostetta.
Lapsen saaminen on vielä kaunistanut, kuten useimmilla naisilla tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viidettäkymmentä käy. 42v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskalle ja kesähessutyhjäntoimittelijabimboampujilleen tiedoksi:
LAPSELLINEN ERONNUT = SINGLE (suomeksi yh), ei enää sinkku.
vs
SINK = SINGLE INCOME NO KIDS eli "SINKKU" = aina LAPSETON.
Eronneena vanhempana olen ollut samaa mieltä. En voi olla sinkku, vaikka pääsääntöisesti yksin asuisinkin. Sinkut = naimattomat(=ei aviossa olleet) lapsettomat henkilöt.
Ei se ole mielipidekysymys vaan än koo = no kids. Vrt. toinen tuntemattomampi akronyymi: DINK = Dual Income NO KIDS, eli kahdet tulot, ei lapsia -talous.
Eikös heillä mennyt todella pitkään jo hyvin viileästi ?
Luulin että erosivat jo vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jösses. Miten joku kehtaa kommentoida, että nuori ja epävarma? Tai ehkä oli kettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän. Onhan se varmaan vaikeaa, kun vanhemmillaan täydellinen avioliitto. Molemmat huippumuusikoita, ja sopivat yhteen kuin paita ja peppu. Löydä siinä sitten itsellesikin vastaava sielunkumppani.
Vai kapinoisikohan hän kuitenkin vanhempien täydellistä liittoa vastaan? Ei minusta seurannut heidän arvojaan, etsi mahdollisimman erilaisen miehen kuin isänsä ja äitinsä on värjätty blondi. Äidillä on italialainen isoisä ja sieltä Jannankin eksoottinen tummuus nähtävästi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vanha? Ura on ohi!
Vierailija kirjoitti:
Ensin Juno, sitten tämä. Kummassakin tapauksessa lopputulos oli selvä.
Eldankajärvi biisissä lauletaan että "ei Juno päätä huimaa".
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän. Onhan se varmaan vaikeaa, kun vanhemmillaan täydellinen avioliitto. Molemmat huippumuusikoita, ja sopivat yhteen kuin paita ja peppu. Löydä siinä sitten itsellesikin vastaava sielunkumppani.
Naurettavaa seliseliä, koska kotoa loistava esimerkki, mutta ei vain ole ko. asiassa yhtä fiksu ja kunnianhimoinen kuin vanhempansa vaan vetää junojämämopit perässään.
Sama juttu kuin Minna Parikalla, tumman miehen kanssa lapsi 40-vuotiaana ja mies katoaa kuvioista heti kun lapsi syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Onks Jannalla silikonit?
Muustakin Pinotexpinnasta ja päättömästä kohelluksestaan päätellen varsin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jösses. Miten joku kehtaa kommentoida, että nuori ja epävarma? Tai ehkä oli kettuilua.
Ei ollut kettuilua, kyllä täti kehtaa. Ihmisen nuoruus on henkinen tila, joka venyy nykymaailmassa sinne viidenkympin huitteille helposti kun rahaa on tarpeeksi törsättäväksi muttei riittävästi elämän rakentamiseen. Maailmanaika suosii sellaista. Tiedän itsestäni, aikuistuin kunnolla vasta kun vanhemmista alkoi aika jättää ja realiteetit kolisivat päin näköä.
Eronneena vanhempana olen ollut samaa mieltä. En voi olla sinkku, vaikka pääsääntöisesti yksin asuisinkin. Sinkut = naimattomat(=ei aviossa olleet) lapsettomat henkilöt.