Kela ilmoittaa tekstarilla soittavansa tiettyyn aikaan, eivät soita. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Kommentit (7)
Puoliso soitti eilen työkkäriin, nauha ilmoitti että soittavat takaisin 1-3 päivän kuluessa. Laittoi puhelimen pöydälle ja soittivat heti takaisin. Kerrankin näin päin.
Minulla oli sovittu puhelinaika kesäkuun alussa työkkärin kanssa... Samana päivänä ilmoittivat että puhelinaika peruttu ja uusi aika tulee postitse myöhemmin.
Eipä ole kuulunut nyt 10 viikon aikana muuta kuin että työkkäristä tullut kirjeitä missä uhkaavat lakkauttaa asiakkuuteni. En ole edes tietoinen siitä mitä minun pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sovittu puhelinaika kesäkuun alussa työkkärin kanssa... Samana päivänä ilmoittivat että puhelinaika peruttu ja uusi aika tulee postitse myöhemmin.
Eipä ole kuulunut nyt 10 viikon aikana muuta kuin että työkkäristä tullut kirjeitä missä uhkaavat lakkauttaa asiakkuuteni. En ole edes tietoinen siitä mitä minun pitäisi tehdä.
Varaa heiltä soittopyyntö itse te-palvelujen sivuilla. Tai soita suoraan omalle virkailijalle jos tiedät numeron, huomenna klo 8 aamulla. Sitten pasaat siitä kuinka olet hakenut 20 paikkaa kuussa, ne pakolliset työkkäriin ilmoitetut vain pieno osa bla bla blaa...
Tuossa tilanteessa pitää osoittaa aktiivisuutta heidän suuntaan, muuten tuet loppuu ihan pian...
t. ammattielätti
Miksi kela soittaaa, ei minulle ole soitettu ainakaan 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kela soittaaa, ei minulle ole soitettu ainakaan 15 vuoteen.
Minulle soitti joskus enkä vastannut. Laittoivat tekstiviestin että yrittävät uudelleen. Kysyivät miksi pankkitilillä niin paljon pelifirmoille talletuksia.
Minä asuin työkkärin vieressä joskus ja jäin pariksi kuukaudeksi työttömäksi, ennenkö uusi duuni alkoi. Kävin siellä varmuuden vuoksi joka päivä joskus kaksikin kertaa päivässä aamulla ja iltapäivällä kysymässä töitä ja vaatimassa erilaisia valmennuksia, koulutuksia ja ohjausta ja kaikkea mahdollista, mitä he yleensä tuputtavat. Noin kolmen viikon jälkeen kielsivät minua tulemasta enää uudelleen. Tein heidän toiminnastaan vielä kantelun johonkin, koska olin halunnut osoittaa aktiivisuuttani työnhaussa ja minua kohdeltiin näin.
Tais työkkäri ilmoittaa, ei kela...
AP