Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveysalan pienyrittäjänä konkurssiin, KANTA, YEL jne

Vierailija
13.08.2024 |

Hallitus on tehnyt sellaisia päätöksiä, että minun on pakko lopettaa yritystoiminta. Menot on nousseet liian suuriksi. Ensin nousi toimitilan vuokra ja sähkölasku. Sitten jouduin päivittämään tietojärjestelmän kanta.fi yhteensopivaksi, niin että ohjelmiston hinta tuplaantui. Tästä ei ole ollut mitään hyötyä asiakkailleni. Nyt YEL maksut nousivat, ei saa enää maksaa minimiä, vaikka haluaisin, sillä valtion eläkekassa on hupenemassa, eli omilla korotetuilla maksuillani kustannan nykyisten eläkeläisten eläkkeitä. Olen ollut yrittäjä yli kymmenen vuotta ja yrittäjän työstä on tehty parissa vuodessa ihan mahdotonta. Ei tässä ole enää mitään järkeä. Koskaan en ole suurta voittoa tehnyt, mutta olen pystynyt elättämään itseni yrittäjyydellä ja maksamaan veroja valtiolle. Nyt saa riittää. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä yrittäjistä kun tulee työttömiä, niin on valtio suurissa ongelmissa. Ei heille kaikille löydy työtä julkiselta sektorilta. Nämä ovat sellaisia terveyttä edistäviä tai terveysongelmia ehkäiseviä palveluita, mitä julkinen ei pysty tarjoamaan. Mm. fysioterapeutit, puheterapeutit, hierojat. 

Yrittäjistä ja valtion ja yksityisen sektorin aiemmista tekijöistä tehdään nykyisellä politiikalla työttömiä.

Vierailija
22/23 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin haastateltava tehnyt yritystoimintaa, artikkeli:

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/yli-500000-suomalaista-tekee-ilmai…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset