Millä itsevarmuus paremmaksi, koska miehenä on täysi nolla ilman sitä?
Kaikki elämässä riippuu itsevarmuudesta, varsinkin seurusteleminen. Ujous on automaattinen epävarmuuden merkki (minä).
- Kuntosali/liikunta (ei mitään vaikutusta itsevarmuuteen, mutta käyn kumminkin)
- Ihmiskontatkit eivät muuta mitään, koska olen silti samanlainen kuin ennen
- Työ on vain työtä, eikä se varsinkaan ole tuonut mitään
- Ne harvat harrastukset joita harrastan eivät tuoneet myöskään mitään
En osaa esittää mitään, koska unohdan sen kuitenki. Kaikki silti sanoo, että pitää esittää jos ei ole.
Kommentit (27)
Jos alat larpata jotain mitä et ole, niin yksin jäät. Sellainen egonpönkitys näkyy kilometrin päähän. Ennemmin lähestyt sellaisena kuin olet ja se joko kelpaa tai ei.
Ja anna sille naisen luonteelle mahdollisuus, älä lähesty pelkän ulkonäön perusteella. Se on virhe.
Vinkki miten voit miehenä olla itsevarmempi löytyy tästä ketjusta, jossa nainen kertoo esimerkin itsevarmasta miehestä jonka hän tapasi baarissa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5696742/miesten-ihmeellinen-itsevarmuus…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa turha aloitus. Ujoudessa ei ole mitään vikaa. Ei pidä antaa sen estää elämistä. Ujous on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Ihmisessä on paljon muitakin puolia. Ihan riittävästi on noita itseään tyrkyttäviä "multitalentteja", jotka osaavat kysyttäessä muka rakentaa vaikka ydinvoimalan paljain käsin, mutta totuus on sitten hiukan toinen.
Ujous yhdistetään aina huonoon itsevarmuuteen. Pätee myös omalla kohdallani.
ap
Onko sillä väliä? Ei tarvitse olla mitenkään erityisen itsevarma.
Sosiaalisuus ja epämukavuusalueelle meneminen on merkki itsevarmuudesta. Jos on erittäin ujo, niin se on kaikkien silmissä huonoa itsevarmuutta, riippumatta siitä että se on osa luonteenpiirrettä. Miehenä ei saa olla huono itsetuntoinen koska on kaikkien mielestä sitten nössö.
Näin se vain valitettavasti on.
ap
Tee vaikeita asioita ja epäonnistu kunnes onnistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa turha aloitus. Ujoudessa ei ole mitään vikaa. Ei pidä antaa sen estää elämistä. Ujous on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Ihmisessä on paljon muitakin puolia. Ihan riittävästi on noita itseään tyrkyttäviä "multitalentteja", jotka osaavat kysyttäessä muka rakentaa vaikka ydinvoimalan paljain käsin, mutta totuus on sitten hiukan toinen.
ap
Sosiaalisuus ja epämukavuusalueelle meneminen on merkki itsevarmuudesta. Jos on erittäin ujo, niin se on kaikkien silmissä huonoa itsevarmuutta, riippumatta siitä että se on osa luonteenpiirrettä
Minä olen aina tykännyt vähän hiljaisemmista ja ujommista miehistä. Ei jaksa sellaisia kailottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sosiaalisuus ja epämukavuusalueelle meneminen on merkki itsevarmuudesta. Jos on erittäin ujo, niin se on kaikkien silmissä huonoa itsevarmuutta, riippumatta siitä että se on osa luonteenpiirrettä
Molemmilla sukupuolilla toki erittäin huono itsetunto on ongelma, mutta ei se edelleenkään ole sama asia kuin ujous. Myös sosiaalisten tilanteiden pelko on eri asia kuin ujous.
Uusiin tilanteisiin ujosti reagoivalla voi olla hyvä tai huono itsetunto. Sinun ongelmasi ei kuitenkaan ole ujous vaan se huono itsetunto sekä mahdollisesti sosiaalisten tilanteiden pelko.
Naisilla on sama kuin miehillä. Naistennaurattaja käy yöseuraksi, mutta ujot otetaan puolisoiksi.
Miehetkin hakee seuralaisesta eri asioita kuin vaimoista. Mä en esimerkiksi ole kenellekään yhdeksi yöksi kelvannut, mutta pitkiin suhteisiin kyllä. Sitten taas joillain kauniilla kavereilla on paljon säätöjä, muttei juuri vakavia suhteita. Itse olen kohtaloni hyväksynyt ja ihan tyytyväinen tähän.