Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeinkin painoni alkaa kuutosella!!!

Vierailija
12.08.2024 |

Painoin enimmillään 95kg. Pari vuotta olen elänyt terveellisemmin, syönyt paremmin ja liikkunut paljon. Käytän myös lääkkeitä, mutta saatavuusongelmien takia on ollut pitkiäkin taukoja. Nyt käytän Rybelsusia. Reilun 70 kilon kohdalla tuli pidempi tasanne, että paino ei lähtenyt millään, nyt on taas alkanut laskea. Kuutosella alkava paino on mulle ihan sopiva, ja tänään vaaka näytti 68,9 kg. Vielä vajaa kilo, niin olen LOPULTAKIN normaalipainoinen.

Olen niin iloinen!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat luvut ja lääke kuin minulla paitsi mulla on vielä tuo 70 kg:n jumi päällä. Jospa ensi viikolla alkaa 6:lla. 2 vuotta mennyt nyt. Edellisen kerran paino on alkanut 6:lla vuonna 1993.

Vierailija
2/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Juhlin syömällä kolme kakkua!

nimim. "My 600-lb Life"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau onneksi olkoon! Olen iloinen puolestasi. Itse olen tällä hetkellä raskauden jälkeen painossa 82 kiloa eli 9 kiloa painavampi kuin ennen raskautta. Lapsi täyttää vuoden alle kahden kuukauden päästä. Enimmillään olin muistaakseni noin 92-96 kiloa, en tarkalleen muista, neuvolakortista voisi tarkistaa. Olen koko aikuiselämäni ollut siinä 69-75 kilossa mutta nyt aion tähdätä unelmapainooni 57 kiloa. Kyllä tässä urakassa varmasti yli vuosi tulee menemään mutta pienet onnistumiset pitävät motivaatiota yllä. Tulen sitten kertomaan kun pääsen alle 60 kg!

Vierailija
4/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö onnistu pudotus ilman lääkkeitä?

Vierailija
5/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö onnistu pudotus ilman lääkkeitä?

Ei onnistunut. Mitä sitten? Lääkkeet ovat hyvä apu moneen vaivaan, niin tähänkin. Selvästi hormonit ei olleet tasapainossa, kun lääkkeet on näin hyvin auttaneet.

ap

Vierailija
6/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat luvut ja lääke kuin minulla paitsi mulla on vielä tuo 70 kg:n jumi päällä. Jospa ensi viikolla alkaa 6:lla. 2 vuotta mennyt nyt. Edellisen kerran paino on alkanut 6:lla vuonna 1993.

Hyvä sinä!!! Ja muutkin samassa tilanteessa olleet/olevat. Jotenkin se kuutonen tuntuu niin paljon paremmalta kuin seiska painon alussa. :D Tässä kohtaa ehkä alkaa olla jo sen verran lähellä normipainoa, että kroppa rupeaa panemaan enemmän vastaan painonpudotuksen kanssa.

ap

Vierailija
7/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 kiloa.

Vierailija
8/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: