Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuminen oudossa tilanteessa

Vierailija
12.08.2024 |

Missä ei seksuaalisessa tilanteessa olet huomannut yllättäen kiihottuneesi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri nainen istuu viereen kertomaan jotain tyhön liittyvää asiaa.

Vierailija
2/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan päivää kun ei pitkään aikaan olla nähty. Sekoa touhuako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän höperön oloinen nainen kaupassa alkoi kertoa kissoistaan ja mitä ruokaa niille ostaisi niin mulla pamahti seisomaan..

Vierailija
4/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa

Vierailija
5/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa sängyssä.

Vierailija
6/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshierojalla ja olen erittäin hetero...

Hammaslääkärissä " en tiedä liittyykö pelko tähän". Erittäin outo tunne kun suussa on työkalupakillinen tavaraa ja k....i alkaa hieroa hoitopöydän pohjaa.

Vierailija
7/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ja paljussa vapaapalokunnan miesporukan kanssa. 

Jake26

Vierailija
8/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että tarinasta tulee pitkä ja rönsyilevä mutta yritän silti. Kun olin raskaana niin mulla oli todi kovat himot ihan koko ajan ja seksiä oli useamman kerran päivässä. Ennen äitiysloman alkua lupauduin vielä tekemään yhden työreissun ulkopaikkakunnalle ja varasin hotelliin muutamaksi yöksi. Reissun aamuna rakastelin mieheni kanssa ja lähdin matkaan. Hotellille päästyä teki taas mieli ja otin vibran avuksi. Tulin muutaman kerran ja päätin lähteä uima-altaalle "jäähdyttelemään" kun näin siellä todella komean miehen uimassa ja himot tuli samantien takaisin älyttömän voimakkaina. Siinä sitten jollain verukkeella otin kontaktia, sitten aloin ihan suoraan flirttailemaan ja pienten kosketteluiden kautta alettiin suutelemaan ja sitten mentiinkin jo miehen huonetta kohti.  Muutama päivä menikin sitten yllättäen seksin merkeissä miehen huoneessa. Voin sanoa että oudompaa aikaa ja paikkaa ei ole sitä ennen tai jälkeen ollut

Vierailija
9/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajoin pyörällä kaupngille, minulla alkoi seisomaan, koska edessäni pyöräili kortsuhousuissa kilpapyöräilijä, tuo liikenteen syöpä

Vierailija
10/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena "seisoi " kummissa tilanteissa. 

Ts. häpyhuulet turposivat sekunnissa. Enää ei. Ilmiö hävisi reilun 40-vuotiaana. 

Vierailija
11/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa. Mieshieroja hieroi hieroi sääristä reisiin ja kohti elintä. Hävetti, ja olen hetero. Onneksi myöhemmin kuulin sairaanhoitajatuttavaltani, että tämä on ihan normaali reaktio, eikä sillä ole tekemistä suuntautumisen kanssa.

Vierailija
12/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ajoin pyörällä kaupngille, minulla alkoi seisomaan, koska edessäni pyöräili kortsuhousuissa kilpapyöräilijä, tuo liikenteen syöpä

Kilpapyöräilijöiltä, kaikilta, saisi lyödä päät irti....SYÖPÄ

Vierailija
13/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiän että tarinasta tulee pitkä ja rönsyilevä mutta yritän silti. Kun olin raskaana niin mulla oli todi kovat himot ihan koko ajan ja seksiä oli useamman kerran päivässä. Ennen äitiysloman alkua lupauduin vielä tekemään yhden työreissun ulkopaikkakunnalle ja varasin hotelliin muutamaksi yöksi. Reissun aamuna rakastelin mieheni kanssa ja lähdin matkaan. Hotellille päästyä teki taas mieli ja otin vibran avuksi. Tulin muutaman kerran ja päätin lähteä uima-altaalle "jäähdyttelemään" kun näin siellä todella komean miehen uimassa ja himot tuli samantien takaisin älyttömän voimakkaina. Siinä sitten jollain verukkeella otin kontaktia, sitten aloin ihan suoraan flirttailemaan ja pienten kosketteluiden kautta alettiin suutelemaan ja sitten mentiinkin jo miehen huonetta kohti.  Muutama päivä menikin sitten yllättäen seksin merkeissä miehen huoneessa. Voin sanoa että oudompaa aikaa ja paikkaa ei ole sitä ennen tai jälkeen ollut

Siis mikä tässä on outoa? Hotellihuone, vai että petit vaikka odotitte lasta.

Vierailija
14/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kaikissa seksuaalisissa tilanteissa, mutta jos takoitit, missä oudoissa tilanteissa olen huomannut kiihottuvani, niin tässä on oudoin: seksittömässä suhteessa ainoan syrjähyppyni seurauksena aloimme vuosien jälkeen vaihtamaan tuon kumppanin kanssa viestejä. Viestit olivat välillä hyvin seksuaalisia ja muutaman viikon jälkeen huomasin, että Whatsapin viestiääni sai jo seisokin aikaan. Piti vaihtaa ääntä, kun viestittelyn kiihkein vaihe oli ohi.

Vierailija
15/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshierojalla ja olen erittäin hetero...

Hammaslääkärissä " en tiedä liittyykö pelko tähän". Erittäin outo tunne kun suussa on työkalupakillinen tavaraa ja k....i alkaa hieroa hoitopöydän pohjaa.

Onko varmasti kyse hammaslääkäristä kun hoitopöytä on ajautunut noin alas...??

Vierailija
16/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mun mielestä siinä oli kaikki outoa, ympäristö, oma käytös, hirveinä päälle jyränneet himot ja tietysti myös tuo oma tila missä olin 

Vierailija
17/17 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kiihotuin kun kävelin komean miehen ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme