Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ennenaikaiset vaihdevuodet!

Vierailija
12.08.2024 |

Mitä oireita oli mistä alettiin epäilemään? Ja saako tähän jotain hoitoa tai muuta? Eli käytännönkokemuksia kaipailisin.

Itse olen vasta 37-vuotias ja epäillään että voisi olla ennenaikaiset vaihdevuodet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikaisiksi vaihdevuosiksi sanotaan sitä, jos menkat loppuu ennen 45 vuoden ikää.

Esivaihdevuodet voi alkaa jo ennen 4-kympin ikää, itse olin aika lailla saman ikäinen kuin AP kun alkoi kierto heitellä ja tulla yöhikoiluja ennen menkkoja jne.

Vierailija
2/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka alkuun ja estrogeenivoidetta parin vuoden päästä. Minulla alkoi hikoilut 35v iässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenaikaisiksi vaihdevuosiksi sanotaan sitä, jos menkat loppuu ennen 45 vuoden ikää.

Esivaihdevuodet voi alkaa jo ennen 4-kympin ikää, itse olin aika lailla saman ikäinen kuin AP kun alkoi kierto heitellä ja tulla yöhikoiluja ennen menkkoja jne.

Ok, mutta ei kai tuo kuitenkaan ihan hyväkään juttu ole jos noin aikaisin esivaihdevuodet alkavat??? Eikö se kuitenkin tarkoita myös sitä että ns. mummoutuu nuorempana?

Vierailija
4/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka alkuun ja estrogeenivoidetta parin vuoden päästä. Minulla alkoi hikoilut 35v iässä 

Entä jos ei halua kierukkaa?

Vierailija
5/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
6/6 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mutta ei kai tuo kuitenkaan ihan hyväkään juttu ole jos noin aikaisin esivaihdevuodet alkavat??? Eikö se kuitenkin tarkoita myös sitä että ns. mummoutuu nuorempana?

Alat lähinnä pappautua. Naiset alkaa miehistyä vanhetessaan koska hormonitoiminta muuttuu miehisemmäksi. Ääni madaltuu, korvat ja nenä kasvaa + naiselliset piirteet muuttuu miesmäisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme