Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle on käynyt niin, että tekisi mieli itkeä sielu irti tuon hallituksen takia?

Vierailija
12.08.2024 |

1.9 on sunnuntai päivä, yritäppä tässä sitten aloittaa palkkatuettua työtä ennen 2.9:ttä!!

Vai onko kenelläkään tietoa, että työsopparin voisi kirjoittaa alkamaan sunnuntaista?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tee mieli itkeä, paitsi ehkä raivosta.

Suomen hallitus ei minun elämääni koske yhtään mitenkään koska en asu Suomessa enkä ole asunut vuosikymmeniin.  Siitä huolimatta olen syntynyt Suomessa ja siellä asunut lapsuuteni ja nuoruuteni.  On minulla jonkilaisia siteitä siihen maahan,  enkä enää tunne ollenkaan samaksi paikaksi josta aikanaan lähdin.

Ainakin tullut viimeinen varmistus että todellakaan en koskaan sinne palaa, vaikka ei ole ollut suunnitelmissakaan.

Hirvittävä katsella miten yksi irvistelevä narsisti riehuu ja yksi tumppu siinä vieressä avuttomana myötäilee.  Muut sittten kahmii etuja ja pitää huolen että niitä riittää, viis kansasta.   On kyllä todella edustava hallitus Suomessa!

Ei vain voi käsittää miten noitten annetaan vapaasti riehua!?  Tyydytään hiljaa, napistaan mutta taas tyydytää.

Vierailija
62/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli uutisissa artikkeli, miten muissa Eu-maissa työttömyys on pienempi kuin Suomessa, ja täällä tilanne vain pahenee.

Mikäpä on täällä erilaista? Hallituspa tietenkin. Oikeistohallitukset säästää aina kansan kuoliaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä