Hepeneet makkarissa - onko outoa pitää niiden toivomista loukkaavana seuraavasta syystä?
Minusta on jotenkin loukkaavaa haluta, että hoikka, liikuntaa harrastava, ns. hyvävartaloinen timmi nainen käyttäisi ties mitä asustetta makkarissa. Olenko ainoa, joka ajattelee ettei mies ole tyytyväinen siihen millainen kumppaninsa on ulkonäöltään, vaan haluaisi oikeasti esim. isomman tai jopa "muhkumman" naisen ja nämä hepeneet halutaan vain peittämään sitä, mikä ei miellytä? Totta kai ymmärrän, että on erilaisia mieltymyksiä ja siinä missä jollekulle fitnessbeibe on Se Juttu, jollekulle toiselle sitä on "iso tyttö" ja jollekulle muulle jotakin siltä väliltä eikä se ole ongelma. Se on, jos toisen käytöksestä tulee tunne, että itse ei ole sitä mitä ns. pitäisi ja sitä aletaan muuttaa tai peitellä.
Kommentit (43)
Tuttavarouva kertoi aivan KUMMASTELEMATTA, että heille tutun pariskunnan mies oli antanut rouvalleen lahjaksi hepenet, joissa oli aukot nännien ja kaikkein kauneimman kohdalla. Rouva oli suostunut pukemaan hepenet edes miehensä nähden vasta sitten, kun oli ommellut aukot umpeen.
Miehenä voin vain arvata, kuinka mies oli pettynyt, sillä hepenien tarkoitushan oli KOROSTAA juuri näitä strategisia kohtia.
Jos taas olisi ollut kyse pariskuntien vastavuoroisesta vierailusta, olisi ollut helpompi ymmärtää, että vaimot olisivat sopineet yhtäläisistä kauneuden paljastavista hepenistä vierailun ajaksi, jottei toisen olisi tarvinnut tuntea alemmuudentuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä haluaisi, että pukeutuisin hepeneisiin, sukkanauhaliiveihin, punaisiin pitsiliiveihin ja sen sellaisiin. On hankkinutkin sellaisia. Olen läski, enkä tunne itseäni kauniiksi ja noissa vetimissä tunnen itseni lähinnä naurettavaksi. Pukeudun joskus, mutta tuntuu typerältä, viisikymppinen mamma seksihepeneissä.
Itse diggaan alastomuutta enemmän kuin hepeniä, mutta viisikymppisen pulskan 'mamman' mies hepeniä. Ne sopivat KAIKILLE ja kaikenikäisille naisille, aivan samoin kuin reitevälle mikrohame ja pöksyttömyys.
Vaikka sinä tunnet itsesi seksi hepeneissä naurettavaksi, niin miehesi ei taatusti tunne. Hän näkee sinut eri tavoin. Vai eikö hän muka ole kiihottunut ja kalu tanassa kanssasi silloin? Viisikymppiset mammatkin näyttää seksikkäiltä, kun panostavat näihin silloin tällöin. Missään ei ole lakia, etteikö +50v ihmiset saisi nauttia seksistä ja varustautua sitä varten.