Varmistan aina että tyttöystäväkin saa orgasmin.
Oma nautinto ei ole tärkeää vaan ensin tyttöystävän nautinto. Sen takia suhteeni kestää pitkään aina yli 10 vuotta vuotta koska nainen ei jätä miestä joka antaa naiselle läheisyyttä ja orgasmeja.
Kommentit (13)
Minulla oli vähän aikaa tuollainen orkun kyttääjä mies. Heivasin sen, koska haluan kokea seksin omaan tahtiini, en miehen suorituksena minun kehollani. Aplla tosin ei ole tyttöystävää, pikku trolli kun on oikeasti.
Tietenkin päätän itse milloin ja miten nautin seksitsä kaikki pakkopulla johtaa eroon.
Olis aika kauheaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jolle hänen oma nautintonsa ei olisi tärkeää. Kyllä mä kiitos vaan haluan, että seksistä mun kanssa nautitaan.
Mene seksipalstalle varmistamaan se.
Hienoa, yksiltä osin olet ylittänyt alimman riman. Voi ap kun noi on itsestäänselvyyksiä nykyään, ei toi oo mikään "ap oot ratkonut tien naisen sydämeen!"
Sain molempia eksältäni ja silti lähdin etsimään enemmän ja löysinkin. Myös kaikki tapailemani, joiden kanssa päädyin sänkyyn asti huolehti siitä että saan läheisyyttä ja tuun. Usein tulin myös useamman kerran, mut ei se ollu ykskään niistä kriteereistä, joita esitin tulevalle kumppanille, koska se oli jo niin itsestään selvää.
Sun suhteet kestää aina yli 10 vuotta? Kuinka vanha oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Sun suhteet kestää aina yli 10 vuotta? Kuinka vanha oikein olet?
Ei tarvii olla vanha jos ne suhteet on samaan aikaan.
Ap ei onnistunut kuitenkaa orkku varmistelijana luomaan yhtä pitkää, ainoastaan noin 10v pätkiä
Oletusarvo ja lähtökohta heterosuhteelle on, että mies antaa nautintoa ja orgasmeja naiselle aina kun seksiä harrastetaan. Jos ei, niin mies ei pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvo ja lähtökohta heterosuhteelle on, että mies antaa nautintoa ja orgasmeja naiselle aina kun seksiä harrastetaan. Jos ei, niin mies ei pääse jatkoon.
Silti monet naiset tyytyvät seksuaalisesti epätyydyttäviin suhteisiin. Oliko IL kyselyssä 55% naisista tyytymättömiä.
Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.