Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö teillä muilla Tinderissä ketkä ovat tykänneet teistä? Vaikka profiili maksuton?

Vierailija
11.08.2024 |

Avasin Tinderin tauon jälkeen ja kun aloin selata profiileja, joihinkin on lätkäisty keltainen merkki jossa lukee että tyyppi on tykännyt minusta. Eikö tuon pitänyt olla maksullinen ominaisuus? Onko tämä muuttunut muillakin näin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kyllä lue kaikkien minusta tykänneiden kohdalla tuota, että tykkää minusta. Olen tykännyt monestakin profiilista, jossa ei tuota lue ja heti tullut match. Itselle tuli mieleen, että onko nuo jotain maksullisia ominaisuuksia että voi laittaa näkyville toiselle antamat tykkäyksensä?

Mielenkiintoista! 

Omaa näkyvyyttään ainakin voi boostata maksamalla. Ehkä tämäkin sitten on vastaava uusi ominaisuus? Tuo boostaaminen on Suomen kokoisessa maassa melko ärsyttävää, koska olen ihan tarkoituksella pyyhkinyt vasuriin tietyt profiilit ja sitten niitä näytetään (liian) monta kertaa uudestaan. En ole ihan varma kannattaako siitä maksaa että toista osapuolta ärsyttää.. Mutta tämä tykkäyksen näyttäminen voi toimia paremmin!

Vierailija
22/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla näkyy myös vaikka on ilmaisversio.

Aika järkytys oli. Uudistuksen myötä minusta N47 tykänneitä miehiä ovat

Intialaisia miehiä Intiasta 

Turkkilaisia Suomessa asuvia miehiä

Se ksiseuraa hakevia varattuja miehiä

Ryh mä se ksiseuraa hakevia miehiä

Maanviljelijöitä jotka ovat pahasti ylipainoisia

En tiedä onko tämä joku vitsi. Olen tavallinen, normaalipainoinen akateeminen nainen. Ulkonäkö pitäisi olla ihan ok. En ole missi, en ole monsteri. Tavallinen toimistotyöläinen. Ei siis ihme kun ei tule mätsejä.

Mulla on vähän sama ongelma Tinderissä. Saan kyllä tykkäyksiä, mutta en saa tykkäyksiä niiltä ihmisiltä joilta haluaisin niitä saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä joku vitsi. Olen tavallinen, normaalipainoinen akateeminen nainen. Ulkonäkö pitäisi olla ihan ok. En ole missi, en ole monsteri. Tavallinen toimistotyöläinen. Ei siis ihme kun ei tule mätsejä.

Mulla on vähän sama ongelma Tinderissä. Saan kyllä tykkäyksiä, mutta en saa tykkäyksiä niiltä ihmisiltä joilta haluaisin niitä saada.

Minä taas saan oikeastaan aina tykkäyksen mieheltä, josta itse tykkään. Mutta ongelma on että Tinderissä ei ole juuri ketään josta tykkään. Kunpa ihmiset panostaisivat profiileihin enemmän. Voi olla että jokunen kiva mies on mennyt ohi vain siksi että hän ei ole vaivautunut kirjoittamaan itsestään mitään. Se ulkonäkö ei oikeasti riitä yhtään mihinkään jos etsii kunnollista ja kestävää parisuhdetta eikä nainen voi mitenkään erikseen kaikkia Tinderin miehiä käydä haastattelemaan heidän päänsä sisällöstä.

Näyttäkää hyvät miehet mitä teillä siellä korvien välissä on!

Vierailija
24/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan oikeastaan aina tykkäyksen mieheltä, josta itse tykkään. Mutt

Mä annan tykkäyksen tosi harvalle, ehkäpä yhdelle sadasta miehestä. Aika usein niistä tykkäyksistä sitten tuleekin match, mutta ongelmat alkaa sen jälkeen.

Juuri kukaan ei avaa keskustelua minun suuntaani. Ja joskus harvoin kun joku lähettää avausviestin, se on vaan tyyliä "moi", tai joku seksiehdotus. 

Vierailija
25/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas saan oikeastaan aina tykkäyksen mieheltä, josta itse tykkään. Mutt

Olen tuon tehnyt mutta eipä väliä. Neljä kuukautta, 1 tykkäys. Jippii...

Vierailija
26/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan tykkäyksen tosi harvalle, ehkäpä yhdelle sadasta miehestä. Aika usein niistä tykkäyksistä sitten tuleekin match, mutta ongelmat alkaa sen jälkeen.

Juuri kukaan ei avaa keskustelua minun suuntaani. Ja joskus harvoin kun joku lähettää avausviestin, se on vaan tyyliä "moi", tai joku seksiehdotus. 

Minä olen ajan myötä oppinut millaisille profiileille tykkäys kannattaa laittaa jos haluaa kunnon keskustelua. Tärkein asia on fiksusti ja myönteisellä asenteella laadittu monipuolinen teksti. Varmaan joku nyt heti huomauttaa ettei 500 merkkiin mahdu tuollaista, mutta kyllä niitä välillä näkee. Sen kirjoittaminen on taitolaji!

Nämä miehet ovat aina hyviä ja aktiivisia keskustelijoita ja lisäksi kivaa treffiseuraa. Ainoa haittapuoli on että näitä on niin vähän. Olenkin opetellut pikaselaamaan Tinderiä. Katse on koko ajan kohdistettuna siihen, mihin profiilitekstin alku ilmestyy jos sellainen on. Selaan ensin kuvakarusellia pykälän eteenpäin, koska joskus teksti näkyy vasta siinä vaiheessa. Jos tekstiä ei vieläkään näy, profiili menee vasuriin. Jos näkyy pelkkä emojirivi, sekin vasemmalle. Jos näkyy tekstiä mutta se alkaa negatiiviseen sävyyn, taas vasemmalle. Jos tekstin alku vaikuttaa lupaavalta niin klikkaan profiilin auki ja luen koko tekstin. Sitten katson onko miehellä lapsia, tupakoiko hän tmv. yhteensopivuusongelma (nämäkin tietysti vasemmalle). Lopuksi katson vielä kuvat mutta niihin en ole koskaan pettynyt niin pahasti että tykkäys olisi jäänyt niiden takia väliin.

Tällä tyylillä joukosta löytyy ne lupaavat yksilöt melko nopeasti.

ap

Vierailija
27/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajan myötä oppinut millaisille profiileille tykkäys kannattaa laittaa jos haluaa kunnon keskustelua. Tärkein asia on fiksusti ja myönteisellä asenteella laadittu monipuolinen teksti. Varmaan joku nyt heti huomauttaa ettei 500 merkkiin mahdu tuollaista, mutta kyllä niitä välillä näkee. Sen kirjoittaminen on taitolaji!

Nämä miehet ovat aina hyviä ja aktiivisia keskustelijoita ja lisäksi kivaa treffiseuraa. Ainoa haittapuoli on että näitä on niin vähän. Olenkin opetellut pikaselaamaan Tinderiä. Katse on koko ajan

Mä svaippailen täsmälleen päinvastaisella tyylillä kuin sinä. Katson aina ensin vain kuvan, ja jos mies ei näytä kuvissaan vetävältä, laitan hänet vasemmalle lukematta profiilia.

Jos mies näyttää kuvissa hyvältä, luen profiilitekstin ja teen sen perusteella päätöksen annanko tykkäyksen vai en. 

T. Sama jolle vastasit 

Vierailija
28/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä svaippailen täsmälleen päinvastaisella tyylillä kuin sinä. Katson aina ensin vain kuvan, ja jos mies ei näytä kuvissaan vetävältä, laitan hänet vasemmalle lukematta profiilia.

Jos mies näyttää kuvissa hyvältä, luen profiilitekstin ja teen sen perusteella päätöksen annanko tykkäyksen vai en. 

Näin varmaan melko moni toimiikin. Maalaisjärjellä ajateltuna tämän pitäisi johtaa yhtä hyviin tuloksiin, mutta oletko siis sama joka sanoi aiemmin että matchisi eivät juttele sinulle? Ehkä intensiivinen tekstiin keskittyminen opettaa erottamaan pienempiäkin sävyeroja ja välttämään noita tuhnuja? Minulla kun tämä on toiminut oikein hyvin. Olen siis todella kriittinen niiden tekstien suhteen eli sellainen taskulämmin perusjaaritus ei vielä pääse jatkoon. Voi myös olla että sitten kun olen kerrankin oikein tosi innostunut jostain aivan mahtavasta tekstistä niin en katso niitä kuvia kovin kriittisesti, koska olen ihan aidosti innoissani tutustumassa ko. ihmiseen. Jotkut miehet eivät osaa ottaa hyviä kuvia ja tavatessa yllätyn myönteisesti. Toiset taas muuten vain näyttävät livenä paremmalta kuin kuvissa. Sitten on vielä sekin, että ihastuneena toinen alkaa näyttää ihanalta riippumatta siitä mikä se ulkonäkö objektiivisesti katsoen on. Minulle on tärkeämpää tavata joku sellainen johon ihastun oikeasti vs. mies jonka katselemista kestän vaikka en ole ihastunut.

t. sama 

Vierailija
29/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei kyllä lue kaikkien minusta tykänneiden kohdalla tuota, että tykkää minusta. Olen tykännyt monestakin profiilista, jossa ei tuota lue ja heti tullut match. Itselle tuli mieleen, että onko nuo jotain maksullisia ominaisuuksia että voi laittaa näkyville toiselle antamat tykkäyksensä?

Tuolla aiemmin miespuolinen vastaaja kertoi että hänelläkin näkyy ketkä ovat tykänneet. Kuvittelisin ettei kovin moni nainen erikseen maksaisi siitä että hänen tykkäyksensä näkyy miehelle. Olenko aivan hakoteillä? Eli jos miehille näkyy näitä myös niin en usko sen olevan maksullinen ominaisuus. Toisaalta uskon kun sanot että match tullut myös sellaisista joiden tykkäys ei ole näkynyt.

Haluaisin tietää näkyykö omat tykkäykset nyt kaikille joista tykkään!

Vierailija
30/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin näkyy aina avatessa tykkäys välilehti, että X on tykännyt sinusta.

Vierailija
31/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin näkyy aina avatessa tykkäys välilehti, että X on tykännyt sinusta.

Niin joo, unohtui yksi kirjain.

M

Vierailija
32/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö muilla miehillä tykkäykset? Tykkäättekö uudistuksesta?

Vierailija
33/38 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ja sama jos ei tule mätsejä että saisi jutella.

Vierailija
34/38 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ja sama jos ei tule mätsejä että saisi jutella.

Siis tykkäyksiäkään ei tule? Jos joku tykkää niin match tulee kun tykkäät takaisin.

Vierailija
35/38 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näy kas kun ei niitä tykkäyksiä tule. :')

Vierailija
36/38 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia en ole ikinä ottanut maksullista tiliä. En halua tietää ketkä kaikki mörrimöykyt ovat minusta tykkäilleet! 

Minulla ärsyttävimmät tykkäykset ovat tulleet muuten mukavan oloisilta miehiltä, joilla on lapsia. Profiilissani sanotaan selkeästi että olen vel

vela? Velkainen? Asuntovelkainen? Pikavippivelkainen?

Vierailija
37/38 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksiä tulee, mutta ei niistä näe kuka on tykännyt kuin maksamalla M53

Vierailija
38/38 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet ovat aina hyviä ja aktiivisia keskustelijoita ja lisäksi kivaa treffiseuraa. Ainoa haittapuoli on että näitä on niin vähän. Olenkin opetellut pikaselaamaan Tinderiä. Katse on koko ajan

Montako vuotta olet tätä opetellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän