Milloin olet hävennyt puolisoasi?
Itse olen ollut pitkään sinkku, joten ei ole tuoreita kokemuksia. Kertokaas parisuhteessa olevat, milloin on hävettänyt esimerkiksi puolison käytös.
Kommentit (23)
Kun hän käyttäytyy ilkeästi ja epäasiallisesti. Jouduin ottamaan etäisyyttä sukuun kun hän käyttäytyi ilkeästi heitä kohtaan enkä kestänyt sitä.
Juorusi muiden ihmisten arkaluontoisia asioita.
Ei ole tarvinnut hävetä. Päin vastoin. Hän käyttäytyy hyvin ja on komea.
Useita kertoja, kun valehteli niin monesta asiasta, mutta etenkin tulee mieleen kaksi kertaa, kun valehteli meidän hyviin ystäviin liittyvistä asioista eli itse toimi väärin tai valehteli muiden toimineen eli vääristi asiat sitten niin, että väärät henkilöt näyttäytyivät huonossa valossa.
Kun se elvistelee. Rahalla tai omaisuudella siis.
Kun tuo lihoi raskauden jälkeen 15 kiloa ja lisäksi rinnat rupsahti pahoin. Vuoden kestin sitä häpeää ja sitten hänestä tuli ex.
Ansaitsin parempaa.
Mies kestää kipeää, vaan ei häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo lihoi raskauden jälkeen 15 kiloa ja lisäksi rinnat rupsahti pahoin. Vuoden kestin sitä häpeää ja sitten hänestä tuli ex.
Ansaitsin parempaa.
Oli reilua antaa vuosi armonaikaa laihtua ihmisen kokoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eikä ole tarvinnut hävetä omaa parinvalintaa, kun ei suostunut kompromissiin.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsin parempaa.
Ei ne oikein sitä kipeääkään kestä.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsin parempaa.
Moni nainen alkaa näyttämään äidiltään raskauden jälkeen.
En ole paljoa hävennyt kumppaniani. Mutta en halua esitellä häntä kavereilleni tai perheelleni, koska häpeän häntä.
En koskaan, mutta serustelenkin naisen kanssa.
Saattaa möläyttää asioita ilman mitään suodatinta, tai kiihtyä nollasta sataan ihan hetkessä, jos on juonut liikaa. Ei ole onneksi tapahtunut kuin pari kertaa, mutta silti silloin on hävettänyt. Vaikka tiedän, ettei asia ole minun ongelmani millään tavoin, mies on jo aikuinen ihminen, ja itse vastuussa omista tekemisistään.
Ystäväni tuli ekan kerran kylään, ja puoliso tuli keittiöön kahville alushoususillaan.
Häpeän, kun mieheni kertoo rivoja, mauttomia vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä lesboilla on helpompaa.
Kaverin miehellä on tapana viihdyttää vieraita pieremällä. Päästelee sohvalla semmoisia pommeja, että silmiä kirvelee ja nauraa hekottaa. Puoliso nauraa mukana. On hauskaa, joo...
Kun se huutaa julkisesti