Mitä PELOTTAVAA/YLILUONNOLISTA sinä olet kokenut?
Päivisin sitä ei usko aaveisiin,öisin yksin on hiukan avaramielisempi.
Kommentit (29)
En tiedä yliluonnollisesta mutta pelottava tilanne oli kun näin kaupungilla miehen liikkuvan ja kävelevän.
Pieksämäen te-toimiston entisissä tiloissa kummittelee edesmennyt erikoistyövoimaneuvoja. Kulkee öisin käytävillä ja etsii kaavake tl208:aa.
Monia asioita, mutta ne taitavat mennä väsymyksen ja ylirasituksen yhdistelmän piikkiin. Levänneenä ja kirkkaalla säällä ei koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yliluonnollisesta mutta pelottava tilanne oli kun näin kaupungilla miehen liikkuvan ja kävelevän.
Ne on tosi pelottavia. Onneks ei huomannu sua.
Ei ollut yliluonnollista, mutta ensimmäinen unihalvaukseni tuntui siltä. Todella pelottavaa.
Ihana aloitus, ap, runollisesti ilmaistu.
Minulla ei ole yliluonnollisia (kauhu)kokemuksia. En usko mihinkään yliluonnolliseen, en uskonut edes lapsena. Olen aina halunnut uskoa, mutta en kykene. En uskonut lapsenakaan edes jumalaan tai joulupukkiin.
Kiinnostusta näihin asioihin uskonpuute ei vähennä kuitenkaan. Rakastan kauhua ja yliluonnollisia juttuja!
Heräsin pahasta unesta jossa jokin veti minua pois sängystä. Kun heräsin ja katsoin kelloa,kuulin miten tuoli siirtyi keittiössä. Asuin yksin
Mä oon nähny unen missä mä hengailin yhdellä asuinalueella, sit meni varmaan kuukausia/vuosi/pari ja mä olin kävelyllä ja tismalleen siinä paikassa mistä mä näin sen unen. Kaikki oli samaa, talot, niiden värit ym.
Mä en ollut koskaan aiemmin käyny siinä paikassa.
Siinä unessa mun toinen vanhemmista oli mun kanssa myös ja muita sukulaisia, me vietettiin aikaa yhdessä. Nää on sukulaisia mitä mä en ole edes nähnyt varmaan 20 vuoteen.
Kylhän se välil herättää kysymyksiä, että onko mahdollista, että me eletään "muissakin" paikoissa kuin nyt tässä.
Ehkä sun ja mun elämä on jossain muualla tällä hetkellä menossa myös, mutta erilaisena?